تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803582832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلینو مدل cB7، ابرخودروی کانادایی + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: فلینو مدل cB7، ابرخودروی کانادایی + تصاویر
کمپانی فلینو با رونمایی از مدل cB7 گرمایی به زمستان سخت کانادا بخشیده است. این خودروی عملکرد بالا در حالی برای حضور در پیست طراحی شده که با قوانین جادهای نیز مطابقت دارد.
به گزارش خبرآنلاین، مثل این که کانادا قصد دارد با عرضه خودروی فلینو cB7 گرمایی به زمستان سخت خود ببخشد. امسال در نمایشگاه بینالمللی مونترآل، کمپانی فلینو از ابرخودروی دو سرنشینه خود رونمایی کرد. این خودروی عملکرد بالا در حالی برای حضور در پیست طراحی شده است که با قوانین جادهای نیز مطابقت دارد. آنتونی بست، مدیرعامل کمپانی و قهرمان سابق مسابقات اتومبیلرانی کانادا هدایت این پروژه را بر عهده داشته است. این پروژه ۴ سال به طول انجامیده و حاصل تلاشهای بی وقفه مهندسین و طراحان کمپانی در ایالت کبک است.کمپانی فلینو از زمان تاسیس با سازماندهی گردهماییها، برگزاری کلاسهای رانندگی پیشرفته و آموزش رانندگان حرفهای مسابقه شناخته شده بود، اما در سال ۲۰۱۰/۱۳۸۹، این شرکت تلاشهای خود را متوجه ساخت خودروهای کانسپت (مفهومی) کرد. cB7 بر پایه یک نمونه اولیه (پروتوتایپ) ۴ سیلندر ساخته شده که در سال ۲۰۱۲/۱۳۹۱ در پیست Gilles-Villeneuve و مکانهای دیگر مورد آزمایش قرار گرفت.cB7 با ساختار موتور جلو- وسط و چرخهای محرک عقب از یک شاسی فریم لولهای سود میجوید که با مواد مرکب مستحکمتر شده است. فاصله محور جلو از محور عقب ۲۴۵۱ میلیمتر و وزن خودرو ۱۱۳۵ کیلوگرم است که با نسبت ۵۰/۵۰ در جلو و عقب توزیع شده است.به گزارش خبر آنلاین، بدنه از مواد مرکب با پنلهای فیبر کربن ساخته شده است، بسیاری از اجزا به طور یکپارچه با بدنه طراحی شدهاند و چراغهای عملکردی جلو HID (لامپهای تخلیه با شدت بالا) هستند.طراحی بدنه تهاجمی، فانتزی و کمی بدجنس است. با تمام فرورفتگیها و برآمدگیهای بدنه و خروجیها و ورودیهای هوا از برخی از زوایا به نظر میرسد از بین این همه خط و منفذ، یک خودرو هم بیرون آمده باشد!زیر کاپوت cB7 یک قلب ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر با بلوک آلومینیومی، قدرت ۵۲۵ اسب بخار و گشتاور ۶۶۳ نیوتنمتر میتپد. به گفته کمپانی نسخههای چهار و شش سیلندر نیز موجود خواهند بود. این موتور نیرومند با یک جعبه دنده سکوئنشال شش سرعته دستی حمایت میشود. در مورد اعداد و ارقام دیگر کمپانی ارائه اطلاعات دقیق را به تکمیل آزمایشها در سال میلادی جاری موکول کرده است.سیستم تعلیق دوجناقه جلو و عقب مستقل و مجهز به فنرهای قابل تنظیم است. چرخهای مستحکم و سبک وزن به کالیپر ترمزهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب مجهز شدهاند.از آن جا که cB7 در درجه اول یک خودروی مسابقه است، جای تعجب نیست که صندلیهای فیبر کربنی با کنترل شش نقطهای در کابین آن جای گرفته باشند. همچنین یک فرمان سریع و قابل حمل، سیستم دریافت اطلاعات پردازنده روی داشبورد فیبرکربنی و گزینه اختیاری خنک کننده لباس در آن قرار گرفتهاند.باوجود این که قیمت نهایی هنوز مشخص نیست، گفته میشود cB7 با قیمت کمتر از صد هزار دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.



 











چهارشنبه, 07 اسفند 1392 ساعت 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن