تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802659674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن بزرگ همياران بازيافت در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۷ب.ظ)
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم خبر داد: برگزاري جشن بزرگ همياران بازيافت در قم مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از برگزاري جشن بزرگ همياران بازيافت در روز جمعه 9 اسفند در ورزشگاه حيدريان قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا بامداد اصل با اشاره به بحث فرهنگ سازي در مديريت پسماند گفت: در تمام کشور فرهنگ غلطي ايجاد شده و تکاليف شهروندي در بازيافت زباله‌ها ديده نشده است.
وي با بيان اينکه سال 93 شعار «شهر خوب، شهروند خوب» را مي‌طلبد اظهار کرد: اگر به دنبال شهر خوب هستيم بايد شهروند خوب داشته باشيم و شهروند خوب است که شهردار خوب را همراه خود مي‌کند.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با اشاره به اينکه شهرداري بايد پا را از فرايند موجود فراتر گذارد بيان کرد: اگر زباله‌اي توليد مي‌شود شهروند بايد هزينه آن را بپردازد و تنها وظيفه شهرداري نيست که زباله‌ها را جمع کند.
وي با بيان اينکه در سال 92 پيش بيني مي‌شود که هزينه جمع آوري زباله‌ها و نظافت شهر 430 ميليارد ريال شود تصريح کرد: در سال 92 هزينه نظافت شهري 380 ميليارد ريال شد.
بامداد اصل عنوان کرد: روزانه در شهر قم حدود 700 تن زباله توليد مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه بايد راهکارهاي علمي و عملي مديريت پسماند ديده شود گفت: در سال 93 در نظر داريم که با برنامه قدم برداريم و مشکلات شهر قم را در اين زمينه حل کنيم.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند قم با بيان اينکه تفکيک زباله در قم به خوبي صورت نمي‌گيرد مطرح کرد: در چشم انداز 1404 بايد يک شهر اسلامي همراه با الگوهاي ايراني و اسلامي داشته باشيم .
وي با اشاره به اينکه عدم بستر سازي تفکيک زباله يکي از مشکلات اصلي شهر قم است بيان کرد: براي فرهنگ سازي در سال 92 تعداد 120 هزار خانوار آموزش داده شدند.
بامداد اصل با بيان اينکه همان قدر که به شهروند تاکيد مي‌کنيم بايد در اين زمينه شهرداري هم به وظيفه خود عمل کند عنوان کرد: شهرداري نيز در اين زمينه تلاش چشمگيري دارد و احداث کارخانه بازيافت و پردازش زباله يکي از اين گام‌هاست.
وي با اشاره به اينکه سازمان مديريت پسماند بايد در اين زمينه نقش نظارتي داشته باشد اذعان کرد: با بخش خصوصي در اين زمينه مذاکراتي صورت گرفته است تا بحث تفکيک بهتر صورت بگيرد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با اشاره به برگزاري جشن بزرگ همياران بازيافت در روز جمعه 9 اسفند در ورزشگاه حيدريان گفت: در اين جشن جايزه‌هاي نفيسي براي برگزيدگان همياران بازيافت قم در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به اينکه اين جشن در ساعت 15 آغاز مي‌شود بيان کرد: 75 ميليون تومان هداياي نقدي و غير نقدي از جمله يک پرايد در نظر گرفته شده است.
بامداد اصل با بيان اينکه سازمان مديريت پسماند بايد براي فرهنگ سازي هزينه کند عنوان کرد: در حاشيه همايش جشنواره هنرهاي بازيافت را داريم که از مواد دور ريختني شهروندان سفره‌هاي هفت سين درست مي‌شود.
وي بيان کرد: 150 نفر انتخاب شده‌اند که هنر خود را در اين جشن عرضه مي‌کنند و به 15 نفر از برگزيدگان جايزه تعلق مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن