تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبناي اقتصاد مقاومتي بايد مبتني بر اقتصاد اسلامي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲ب.ظ)
حجت السلام مهدوي: مبناي اقتصاد مقاومتي بايد مبتني بر اقتصاد اسلامي باشد مدير کل تبليغات اسلامي لرستان گفت: مبناي اقتصاد مقاومتي بايد مبتني بر اقتصاد اسلامي باشد تا بتواند نتيجه مورد نظر را محقق کند.
به گزارش خبرگزاري موج لرستان،حجت‌الاسلام مهدوي،مدير کل تبليغات اسلامي لرستان، گفت: اقتصاد مقاومتي يک شعار نيست، يک واقعيت اقتصادي است که شاخص‌‌‌هاي آن ريشه در عمل دارد، نه حرف و اقتصاد مقاومتي تاکتيک دفاعي ايران جهت کاهش آسيب‌پذيري در مقابل غرب و افزايش قدرت مانور در صحنه‌هاي داخلي و بين‌المللي است.
وي اظهار داشت: اسلام داراي مکتب اقتصادي است و نيازي به تقليد از تفکرات انحرافي ندارد بر اين اساس، مبناي اقتصاد مقاومتي بايد مبتني بر اقتصاد اسلامي باشد تا بتوان علاوه بر در امان ماندن از بحران‌‌‌هاي اقتصاد سرمايه‌‌‌داري و بحران‌هاي جمعيتي، از ظرفيت‌‌‌هاي اقتصاد اسلامي نيز بهره‌ي کافي برد و تحت تأثير تغييرات فرهنگي‌ـ‌اجتماعي ناشي از اقتصاد سرمايه‌‌‌داري قرار نگرفت.
وي تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي را نمي‌‌‌توان صرفاً مقاومت اقتصادي دانست، بلکه ايجاد امنيت و ثبات در اقتصاد و عدم تزلزل در برابر شوک‌‌‌هاي خارجي اقتصادي يا همان استقلال اقتصادي از شاخصه‌‌‌هاي بارز اقتصاد مقاومتي است.
وي در ادامه سخنان خود گفت: دشمن در طول چند دهه‌ي اخير، تمام ابزارهاي مبارزه با تفکر جمهوري اسلامي را امتحان کرده است، اما ابزاري که هميشه در کنار ابزارهاي ديگر بوده مبارزه‌ي اقتصادي است که امروز تبديل به آخرين و مؤثرترين ابزار دشمن شده است.
حجت‌الاسلام مهدوي در پايان سخنان خود ابراز اميدواري کرد با اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي در کشور خواسته هاي مقاوم معظم رهبري که همان پيشرفت و اعتلاي نظام اسلامي محقق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن