تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803754309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي يك وظيفه عمومي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۳۶ق.ظ)
رييس قوه قضاييه: عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي يك وظيفه عمومي است رييس قوه قضاييه گفت: عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي يك وظيفه عمومي است و در اسرع وقت بايد مقدمات اجرايي شدن اين سياست ها ترسيم شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ آيت اله صادق آملي لاريجاني در جلسه شوراي اداري استان كرمانشاه با بيان اينكه اجرايي شدن سياست هاي اقتصاد مقاومتي موجب نشاط در جامعه و اقتدار نظام مي شود‘ افزود: بايد با استقلال و با اتكا به نيروهاي دروني نظام اقتدار كشور را بالا ببريم زيرا از اين طريق است كه به رفاه عمومي نيز دست مي يابيم.
وي با اشاره به اقتدار امام راحل در خصوص استقرار جمهوري اسلامي خاطر نشان ساخت: نظام جمهوري اسلامي نظامي معنوي و الهي است همه ما به خاطر داريم كه حضرت امام (ره) زماني كه شعارهاي انحرافي داده مي شد فرمودند جمهوري اسلامي نه يك كلمه بيشتر نه يك كلمه كمتر.
رييس قوه قضاييه با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران بر اصول قانون اساسي استوار است، خاطرنشان ساخت: در قانون اساسي اركان معنوي، معنايي و عقيدتي نظام جمهوري اسلامي تصويب شده كه نظامي مبتني بر ايمان، توحيد و عدالت است. نظامي كه مسئولان آن موظف به ترويج ارزش هاي اخلاقي و الهي هستند.
آيت اله لاريجاني با بيان اينكه مردم سالاري ديني تبيين همين معناست اظهار كرد: نظام جمهوري اسلامي هم حائز مردم سالاري است و به ارزش هاي الهي اتكا دارد. مسئوليت در اين نظام يك مسئوليت الهي است و در اكثر اين سمت ها نوعي سوگند وجود دارد و اين موضوع بايد در عمل نشان داده شود.
وي افزود: هيچ مسئولي نبايد به فكر قدرت و جمع آوري مال باشد چيزي كه در اين كشور مسئول را مسئول مي كند خدمت رساني و همنشيني با مردم است.
رئيس دستگاه قضا با اشاره به اين كه فاصله مسوولان از مردم بزرگترين مفسده است، خاطر نشان كرد: در اين شرايط ، بايد مدير و مدبر باشيم و مشكلات كشور را حل كنيم
رئيس دستگاه قضا تاكيد كرد: رسيدگي به مردم به ويژه طبقات پايين يك وظيفه است و در نخستين بند سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري نيز به مساله اقشار كم درآمد و متوسط اشاره شده و همه مسوولان در هر سمتي بايد خدمت به مردم را نصب العين خود قرار دهند.
آيت ا.. آملي لاريجاني خاطر نشان كرد: خوشبختانه دولت جديد با اقتدار و قدرت مشغول به كار شده و خوشحاليم شعار تدبير و اميد را كه اميدوار كننده است، مطرح كرده و در عمل نيز بايد اين گونه باشد.
درباره راهكارهاي حل مشكلات استان كرمانشاه گفت: همدلي بين ادارات استاني به بهبود وضعيت استان كمك مي كند و هر چند مشكلاتي كه از سوي مسئولان استاني مطرح شد به طور كامل مربوط به قوه قضائيه نيست اما در نشست مسئولان عالي قضايي اين موضوع را مورد توجه قرار مي دهيم.
وي همچنين درباره مصوبات سفر استاني رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان كرمانشاه گفت: اميدواريم بتوانيم خدمتي براي ايفاي مصوبات سفر مقام معظم رهبري به اين استان داشته باشيم هر چند ايشان به طور جد پيگير اجرا و انجام مصوبات سفرهاي استاني هستند.
وي در پايان با اشاره به صحبت‌هاي استاندار كرمانشاه درباره اهميت تبادلات اقتصادي با كشور عراق گفت: مبادلات تجاري با عراق ظرفيت بالايي دارد و الان كشورهاي زيادي در اين زمينه ورود كرده‌اند لذا تلاش ها بايد افزايش پيدا كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن