تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803576308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ اسپانسر تیم ملی به انتقادها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ اسپانسر تیم ملی به انتقادها
کد خبر: ۳۸۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 26 February 2014


مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد می‌گوید قرارداد این بانک با فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی تا پایان سال 1393 اعتبار خواهد داشت. او همچنین می‌گوید بانک متبوعش از برداشت‌های مختلفی که درباره این حمایت از تیم ملی صورت گرفته دلسرد نمی‌شود.


خسرو رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حمایت پاساگارد از تیم ملی در راستای ایفای مسولیت‌های اجتماعی این بانک است، اظهار کرد: اقدامات این بانک در این زمینه در گزارشی تحت عنوان گزارش مسئولیت‌های اجتماعی کشور، برای اولین بار در کشور، به چاپ رسیده‌ و سعی کرده‌ایم در خدمت به مردم عزیز کشورمان به عنوان یک وظیفه ملی، گام برداریم. طبق این گزارش اقداماتی از قبیل آزادی زندانیان نیازمند، حفاظت از محیط‌زیست، اشتغالزایی، حمایت از فعالیت‌های هنری، کمک به بنیادهای خیریه، تجلیل و حمایت از برترین‌های کنکور سراسری، حمایت از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، حمایت از قهرمانان المپیک و پارالمپیک، حمایت از فدراسیون‌های کوهنوری، صخره‌نوردی و کشتی و ... در کارنامه بانک‌پاسارگاد به چشم می‌خورد. ما هرگز انتظاری از قهرمانان و هنرمندان بزرگ کشورمان نداشته‌ایم و به آن افتخار کرده‌ایم که این اقدامات کمتر عنوان شده‌ و تمایلی هم به عنوان کردن آن نداریم.


وی درباره حمایت از تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران برای مردم عزیزمان، یادآور شور، اشتیاق، تعصب و غیرت ملی است. از این‌رو بانک‌ پاسارگاد برای حمایت از این تیم و برافراشته‌شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم ورزشی، به میدان آمد و امیدوار است بتواند در راستای رسالت‌های اجتماعی خود و پشتیبانی از این تیم، زمینه‌ای را فراهم کند تا کادر فنی و مسئولان فدراسیون بدون هیچ دغدغه‌ای تنها به موفقیت و سربلندی این تیم بیاندیشند.


مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: بانک‌پاسارگاد در این مسیر، نگاه حمایتی داشته و علاوه بر تأمین مالی بخش عمده‌ای از هزینه‌های فدراسیون فوتبال و با توجه به توانمندی گروه‌مالی پاسارگاد، این فدراسیون می‌تواند علاوه بر حمایت‌هایی که بانک‌پاسارگاد در نظر گرفته‌است، زمینه را برای حضور تمامی علاقمندان برای حمایت از این تیم فراهم کند. بانک‌پاسارگاد حمایت از تیم ملی فوتبال را منحصر به خود نمی داند و آن را حق تمام علاقمندانی می‌داند که قلبشان برای ایران می تپد.


رفیعی همچنین یادآور شد: بحث مشارکت مردم در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، از تعهد مالی گروه مالی بانک‌پاسارگاد جداست و بانک‌پاسارگاد طبق تعهد خود برای پشتیبانی از این تیم عمل خواهدکرد. کد اعلام‌شده برای کمک هم‌میهنان نیز پیامک نیست بلکه هر کس تمایل داشته‌باشد می‌تواند با شماره‌گیری کد #90*720* با فدراسیون فوتبال ارتباط برقرار کرده و حامی تیم‌ملی باشد. در این روش بانک‌پاسارگاد تنها این امکان را برای فدراسیون فراهم می‌کند.


مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: همراهی بانک‌پاسارگاد مقطعی نیست و به‌صورت مستمر تا پایان سال 1393 ادامه خواهد داشت. بر اساس توافق و هماهنگی‌های به‌عمل آمده، راهکارهای مختلفی نیز برای این حمایت پیش‌بینی شده‌است.


رفیعی همچنین اظهار داشت: بانک‌پاسارگاد به مسئولیت‌های اجتماعی خود واقف است و اگر برداشت‌های خاصی مطرح می‌شود در راه خدمت به مردم عزیزمان دلسرد نخواهد شد. ما معتقد هستیم حمایت تنها حمایت مالی نیست. بلکه می‌توانیم علاوه بر حمایت معنوی، کسانی را که در این راه قدم می‌گذارند تشویق و ترغیب کنیم تا با انگیزه بیشتری به مردم عزیز کشورمان خدمت کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن