تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل الحیات از حملۀ اسراییل به مواضع حزب‌الله


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تحلیل الحیات از حملۀ اسراییل به مواضع حزب‌الله بین الملل > خاورمیانه - تسنیم نوشت:

منابع خبری صهیونیستی دو روز قبل از حمله اسرائیل به کاروان حامل موشک های زمین به زمین در حال انتقال از خاک سوریه به لبنان خبردادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الحیات؛ منابع آگاه صهیونیستی اعلام کردند: جنگنده های نظامی اسرائیلی دو روز قبل به کاروان حامل موشک های زمین به زمین که از خاک سوریه عازم لبنان بود خبر دادند.
"رادیو صدای اسرائیل" هم در این باره مدعی شد: منابع آگاه صبح امروز اعلام کردند که هنوز از وضع این موشک های مورد حمله قرار گرفته اطلاعی در دست نیست، اما احتمال می رود این موشک ها عملیات پیشرفته سازی را طی کرده باشند، و این موشکها قادر به حمل کلاهک های نظامی نسبتا سنگین و خطرناک شده بودند، به گونه ای که قدرت این موشک های جدید "هزاران مرتبه" از موشک هایی که حزب الله لبنان در اختیار دارد خطرناک تر است.
نشریه صهیونیستی "هاآرتص" هم در این باره اعلام کرد: هم اکنون تل آویو نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خود را به حالت آماده باش کامل در اورده است چرا که احتمال می رود، حزب الله در صدد تلافی این اقدام نظامی اسرائیل باشد و بخواهد شماری از مقامات اسرائیلی را به تلافی این حمله ترور کند.
گفتنی است روز گذشته هم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد: تل آویو برای حفظ جان شهروندان اسرائیلی حاضر است دست به هر اقدامی که لازم باشد بزند. 5252



چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 11:12:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن