تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813150664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزير هلند هر روز با دوچرخه سرکار مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۴ق.ظ)
استاد هلندي ترافيک در ديدار با معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران: نخست وزير هلند هر روز با دوچرخه سرکار مي رود يک استاد هلندي ترافيک در ديدار با معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در حاشيه «سيزدهمين کنفرانس مهندسي حمل و نقل و ترافيک» که در تهران برگزار مي شود، ديدار از کشورمان را فرصتي بسيار عالي دانست و گفت: از اين فرصت علاوه بر ديدن تهران، براي ديدار از اصفهان و کاشان نيز استفاده مي کنم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر برت وان وي (Bert Van Wee ) استاد حمل نقل و ترفيک از کشور هلند براي حضور در کنفرانس مهندسي ترافيک و ايراد سخنراني و برگزاري يک کارگاه آموزشي در اين کنفرانس به همراه همسرش به تهران سفر کرده، افزود: يکي از وسايل بسيار رايج حمل و نقل در هلند دوچرخه است، چنان چه نخست وزير هلند نيز هر روز با دوچرخه سر کار مي رود.
وي در ديدار با معاون شهردار تهران در حاشيه کنفراس مهندسي ترافيک با اشاره به اين که در هلند از کودکان تا سالمندان از جمله خود وي و بسياري از دانشجويانش با دوچرخه رفت و آمد مي کنند، تأکيد کرد: آيا وزراء و ديگر مسئولان کشور شما هم با دوچرخه سر کار مي روند؟
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، معاون شهردار تهران در پاسخ به وي، با توضيح اين که آلودگي هواي تهران و شرايط توپوگرافيکي و وضعيت جغرافيايي، شيب تهران و وسعت اين کلان شهر و نيز موضوع ايمني دوچرخه سواران، استفاده از دوچرخه را حتي براي مردم عادي نيز دشوار کرده، اعلام کرد: يکي از مشکلات تهران استفاده افراطي از خودروي شخصي است و از اين رو توسعه مترو از 152 کيلومتر به 300 کيلومتر را در برنامه 5 ساله شهرداري تهران در دستور کار قرار خود داده ايم.
دکتر وان وي با بيان اين که در اين صورت شبکه متروي تهران به يکي از بزرگ ترين شبکه هاي مترو در جهان تبديل مي شود، گفت: سياست مديريت شهري تهران براي توسعه مترو هم زمان با گسترش پياده روي و دوچرخه سواري، ايده بسيار خوبي است و اولين نتيجه آن کاهش آلودگي هواست.
معاون شهردار تهران در پايان اين ديدار از هلند به عنوان کشور گل هاي رنگارنگ، آسياب هاي بادي و دوچرخه هاي فراوان نام برد و با آرزوي اقامت خوش براي اين استاد هلندي و همسرش در کشورمان، خاطرنشان کرد: اميدواريم در تهران نيز همچون شهرهاي هلند، روزي شاهد استفاده گسترده از دوچرخه از سوي شهروندان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن