تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیموریان: استقلال بادرایت قلعه نویی مدعی مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیموریان: استقلال بادرایت قلعه نویی مدعی مانده است تهران - ایرنا - هافبک استقلال تهران با اشاره به مشکلات عدیده این تیم، گفت: امیر قلعه نویی با درایت خود همچنان تیم را مدعی نگهداشته است.


به گزارش ایرنا،آندرانیک تیموریان بعدازشکست یک برصفر تیمش مقابل الشباب عربستان درجمع خبرنگاران اظهار داشت:اواسط فصل چند تن از بهترین بازیکنان استقلال از جمع تیم جدا شدند و مصدومیت های متوالی نیز در مقاطع مختلف برای ما مشکل ایجاد کرد.
وی گفت:هر تیمی اگر دو بازیکن تاثیر گذار آن گرفته شود دیگر حرفی برای گفتن ندارد اما با این حال استقلال همچنان مدعی است.
تیموریان ادامه داد: باور کنید کادر فنی استقلال با درایت خود همچنان تیم را در لیگ برتر مدعی نگه داشته است و در آسیا نیز هنوز چیزی تمام نشده است.
وی درخصوص شکست تیمش مقابل الشباب عنوان کرد: استقلال شایسته این باخت نبودوبا وجود نمایش ایده آلی که داشتیم با یک سهل انگاری گل خوردیم و تلاش های فراوان ما برای رسیدن به نتیجه جواب نداد.
تیموریان در خصوص شعارهای هواداران گفت : هوادارانی که عاشق تیم و سرمربی خود هستند به خوبی می دانند با این پتانسیل موجود؛ تا همین جا نیز نتایج خوبی گرفته ایم.
وی در مورد گفت وگو نکردن بازیکنان استقلال با رسانه ها گفت: آنها به همه خبرنگاران احترام می گذارند اما از این نتیجه ناراحت هستند. من از همه ناراحت تر هستم ولی به عنوان نماینده بازیکنان به گفت وگو با رسانه ها پرداختم.
ورزشی(3)**3783**9118**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن