تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: نگاه وزیر اقتصاد به روند خصوصی سازی سرخابی ها منطقی و راهگشاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خادم: نگاه وزیر اقتصاد به روند خصوصی سازی سرخابی ها منطقی و راهگشاست تهران - ایرنا - نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در روند خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در مورد نشست با وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امیدوار به یافتن راهکار مناسبی برای خروج پرسپولیس و استقلال از بحران و ایجاد شرایط مناسب و منطقی برای اداره و مدیریت این تیم ها هستیم.


به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم افزود: جلسه بسیار جدی و کاربردی با وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم. نظرات طیب نیا منطقی و راهشگا و با شناخت کامل و مناسب از فضای ورزش است و ایشان نه تنها نسبت به فضای ورزشی حرفه ای داخل کشور بلکه نسبت به نمونه ها و الگوهای خارجی اشراف کامل دارند.
وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن این تفکرات از سوی سازمان خصوصی سازی و دیگر عوامل وزارت اقتصاد می توان امیدوار به یافتن راهکار مناسبی برای خروج پرسپولیس و استقلال از بحران و ایجاد شرایط مناسب و منطقی برای اداره و مدیریت آینده این تیم ها بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برداشت من از این جلسه این است که با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان بر اجرای قانون و انجام انتظارات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در قالب بودجه سال 93 حکم قانونی برای واگذاری این باشگاه ها آورده شده و در کنار آن حفظ چارچوب تیم های استقلال و پرسپولیس و عدم ضربه خوردن آنها در این نقل و انتقال از یک سو و از سوی دیگر نگاه منطقی و مناسب وزیر اقتصاد و دارایی نسبت به پروسه اجرای این قانون باید انتظار داشت سازمان محترم خصوصی سازی بتواند بنابر اظهاراتی که در گذشته و در جلسه فی مابین داشته به بهترین شکل مجری این روند قانونی باشد. ما هم به عنوان وزارت ورزش و جوانان هرگونه همکاری و دیدگاه مشورتی و فنی که در این خصوص لازم باشد را به دوستان ارائه خواهیم کرد.
وی در باره نگرانی های احتمالی هواداران پرشمار این تیم ها گفت: به شخصه معتقدم باید به 2 نکته در این پروسه توجه جدی داشت. اول اینکه تکیه بر تصورات غیرمنطقی و غیرتخصصی در روند اجرای قانون می تواند صدمات عمیق و درازمدتی را به پیکره این دو باشگاه مردمی وارد کند و در نهایت عدم رضایت عمومی نسبت به عملکرد حاکمیت در حوزه ورزش را باعث شود. دوم مطالبات بازیکنان و کادرفنی به عنوان یک موضوع جدی باید در اولویت پرداخت قرار گیرد تا لطمه ای به بستن تیم ها برای فصل بعد وارد نشود.
ورزشی(1)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن