تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی السد: سپاهان حریف خطرناکی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرمربی السد: سپاهان حریف خطرناکی است
کد خبر: ۳۸۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷ - 25 February 2014


سرمربی مراکشی تیم فوتبال السد قطر می‌گوید سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و قطعا حریف فوق العاده خطرناکی محسوب می‌شود.


به گزارش مهر، حسین آماتو در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر اظهار کرد: در دیدار با سپاهان با توجه به اینکه میزبان هستیم و از شرایط میزبانی سود می‌بریم، به دنیال سه امتیاز این دیدار هستیم و به پیروزی فکر می‌کنیم اما نباید فراموش کرد که حریف‌مان تیم فوق العاده خطرناکی محسوب می‌شود.


وی افزود: سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در سال‌های اخیر از قهرمانان ایران بوده است. قطعا این تیم با این سابقه و تجربه  که از بازیکنان با کیفیتی هم سود میبرد حریفی کاملا قدرتمند و خطرناک برای ما خواهد بود.


آماتو در پایان گفت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم اما امیدورایم با توه به پتانسیلی که السد دارد در این رقابت‌ها باز هم موفق ظاهر شویم و از دیدار اول‌مان هم بتوانیم این موفقیت‌هایمان را آغاز کنیم.


همچنین مصعد علی کاپیتان دوم تیم فوتبال السد در نشست خبری، درباره این مسابقه گفت: گروه ما با وجود تیم‌های سپاهان ایران، الهلال عربستان و الاهلی امارات که همگی از تیم‌های قدرتمند کشورهای خود و از تیم های مدعی آسیایی هستند سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است و قطعا برای صعود کار بسیار دشواری در پیش داریم.


وی ادامه داد: دیدار فردای ما با سپاهان ایران  نیز از دیدارهای سختی است که پیش داریم اما با توجه با شرایط میزبانی و تدابیری که کادر فنی برای این بازی در نظر گرفته به شدت به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.


تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر فردا چهارشنبه ساعت 19 در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن