تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نامنظم مسابقات قهرمانی انگیزه شناگران را از بین می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نایب رییس بانوان هیات شنا اصفهان: برگزاری نامنظم مسابقات قهرمانی انگیزه شناگران را از بین می برد اصفهان- ایرنا- نایب رییس بانوان هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: برگزاری نامنظم مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو قهرمانی کشور انگیزه بانوان ورزشکار را کاهش داده و از بین می برد.


ˈزهرا مدنیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین دوره رقابت های شیرجه در سال 89 و رقابت های کشوری واترپلو بانوان نیز در سال گذشته برگزار شد.
وی گفت: در زمان حاضر آمادگی بدنی و فنی بازیکنان شیرجه و واترپلو تنها از طریق مسابقات درون استانی حفظ می شود.
وی به عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور واترپلو در سال جاری اشاره و اضافه کرد: تیم واترپلو بانوان سال گذشته پس از چهار سال به مسابقات کشوری اعزام شد و اکنون هیات شنای استان روی سرمایه گذاری در رده های سنی پایه متمرکز شده است.
نایب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان گفت: در این راستا تعدادی از ورزشکاران زیر 16 سال در حال فراگیری آموزش های لازم جهت جذب در تیم استان هستند.
وی با اشاره به اینکه رشته واترپلو در شهر اصفهان با حضور 20 بازیکن در دره سنی آزاد فعال است، ادامه داد: ورزشکاران رشته شنا نیز در استان اصفهان در چهار رده سنی با نظارت مربیان جداگانه مشغول تمرینات هستند.
مدنی اظهار کرد: در هر یک از رده های سنی رشته شنا 15 شناگر حرفه ای عضو تیم استان هستند.
وی با بیان اینکه تنها استخر انقلاب در دست هیات شنای استان است و ساعات مناسبی به تمرینات تیم واترپلو اختصاص نیافته گفت: اگر اداره ورزش و جوانان به گونه ای استخرها را در اختیار قرار دهد که زمان بیشتری برای تمرین ورزشکاران اختصاص یابد، این تیم جای پیشرفت بیشتری خواهد داشت.
نایب رییس هیات شنای استان اصفهان یادآور شد: باشگاه های حرفه ای اصفهان از رشته های شنا، شیرجه و واترپلو حمایت نمی کنند و این رشته ها عملا حمایتگر مالی ندارند.
مدنی اشاره کرد: باشگاههای فولاد ماهان و ذوب آهن نیز در دو سال اخیر تیم شنا ندارند و مهمترین مشکل این رشته های آبی در استان نداشتن تیم باشگاهی است.
وی درباره بانوان داور شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان گفت: فقط شش نفر از بانوان استان در رشته شنا دارای داوری درجه یک هستند و در رشته های واترپلو و شیرجه داوران بالاتر از درجه سه نداریم.
ت / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن