تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 35 درصدي درآمد هاي نقدي طرح اکرام ايتام در شهرستان بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۳ب.ظ)
رشد 35 درصدي درآمد هاي نقدي طرح اکرام ايتام در شهرستان بروجرد مدير کميته امداد شهرستان بروجرد از رشد 35 درصدي درآمد هاي نقدي طرح اکرام ايتام در شهرستان بروجرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، معظمي گودرزي با اعلام خبر فوق کفت: در بهمن ماه امسال کمک نقدي مردم خير و نوعدوست شهرستان بروجرد به ايتام اين شهرستان رشد چشگيري داشته است.
مدير کميته امداد شهرستان بروجرد در ادامه با بيان اينکه اين کمک ها از طرف حاميان منطقه 2 اين شهرستان اهدا شده است، تصريح کرد: در اين راستا رشد 35 درصدي درآمد نقدي و رشد 20 درصدي درآمد از طريق کالا داشته است.
معظمي گودرزي اظهار داشت: در اين راستا بالغ بر 277 ميليون و 859 هزار ريال به حساب ايتام اين شهرستان واريز گرديده است که نسبت به درآمد سال قبل در اين ماه که مبلغ 204 ميليون و 604 هزار ريال بوده است رشد 35 درصدي داشته است.
وي در ادامه افزود: کمک کالاي حاميان به ايتام منطقه دو اين شهرستان مبلغ 99 ميليون و 830 هزار ريال بوده که نسبت به مشابه سال قبل رشد 20درصد رشد داشته است .
معظمي گودرزي در ادامه جمع کل کمکهاي مردمي به ايتام منطقه دو اين شهرستان را بالغ بر 377ميليون و 689 هزار ريال عنوان کرد .
مدير کميته امداد شهرستان بروجرد ضمن تقدير وتشکر از مردم خير بروجرد اين عمل مردم را توشه اي براي آخرت و برکت مال آنان برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن