تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان از ادامه شهرک سازی در سرزمینهای اشغالی انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آلمان از ادامه شهرک سازی در سرزمینهای اشغالی انتقاد کرد برلین - ایرنا - همزمان با سفر آنگلا مرکل به سرزمین های اشغالی و درحال انجام بودن مذاکرات برلین - تل آویو، وزیر امور خارجه آلمان سیاست ادامه شهرک سازی در مناطق اشغالی از سوی صهیونیست ها را موجب ایجاد اخلال در روند از سرگیری مذاکرات سازش در خاورمیانه دانست.


به گزارش ایرنا، درحالی که مقام های رژیم صهیونیستی در هشدارهای خود خطاب به دولت آلمان تاکید کرده اند که در سفر صدراعظم این کشور و اعضای دولت به سرزمین های اشغالی و مذاکرات دو جانبه نباید هیچ بحثی درمورد موضوع شهرک سازی ها مطرح شود، وزیر امورخارجه آلمان با صدور بیانیه این موضوع را یکی از محورهای اصلی گفت و گوها عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، فرانک والتر اشتاین مایر در بیانیه خود در این باره با انتقاد از ادامه شهرک سازی در مناطق اشغالی از سوی سران صهیونیست تاکید کرده است؛ ادامه شهرک سازی ها در مناطق اشغالی یک اقدام اخلال گرانه در روند مذاکرات صلح خاورمیانه است و این موضوع به عنوان یکی از محورهای اصلی در گفت وگوها در تل آویو مطرح خواهد بود.
در بیانیه وزیر امور خارجه آلمان همچنین تاکید شده است: روند صلح خاورمیانه به طور طبیعی یکی از محورهای اصلی مذاکرات دو طرف خواهد بود و برلین بدنبال شفاف سازی درمورد شناسایی موانع تحقق صلح پایدار در خاورمیانه است.
اشتاین مایر خاطرنشان کرد: در بین موانع موجود در راه تحقق صلح خاورمیانه می توان به ادامه شهرک سازی از سوی اسرائیل اشاره کرد که این موضوع مهم در مذاکرات مطرح خواهد شد.
آلمان درگذشته همیشه بر این موضوع تاکید داشته است که تصمیم به توسعه شهرک های مسکونی صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را نه فقط کمکی در راستای برقراری صلح نمی داند بلکه برعکس ادامه این سیاست را موجب اخلال در روند مذاکرات سازش ارزیابی می کند.
وزیر امور خارجه آلمان همچنین از کوشش های جان کری همتای آمریکایی خود در راه از سرگیری مذاکرات و تحقق تشکیل دو دولت مستقل حمایت و ابراز امیدواری کرده است.
در رابطه با سفر آنگلا مرکل و اعضای دولت آلمان به سرزمین های اشغالی که از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده روزنامه لایپزیگر فولکس سایتونگ در خبری به نقل از منابع دولتی آلمان از مذاکره برای خرید 6 کشتی تندرو جنگی ساخت آلمان از سوی اسرائیل خبر داده است.
به نوشته این روزنامه، این کشتی های جنگی قابلیت حمل موشک را دارند و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی تصمیم دارد از این کشتی ها برای حفاظت از منابع گازی خود در دریای مدیترانه استفاده کند.
این مطلب با اشاره به اینکه مذاکره برای خرید این کشتی ها از ماهها قبل آغاز شده است،می افزاید: ارزش این معامله نظامی حدود یک میلیارد یورو اعلام شده است.
پیشتر رژیم صهیونیستی در راستای معاملات تسلیحاتی خود با آلمان،6 فروند زیردریایی پیشرفته دلفین با قابلیت حمل کلاهک های اتمی از این کشور خریداری کرده است که سه فروند از این زیردریایی ها که قرارداد آن در دولت گرهارد شرودر امضا شده تحویل شده و سه فروند دیگر نیز قرار است طی سال های آینده تحویل شود.
آلمان در راستای حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی یک سوم از هزینه تولید این زیردریایی ها را برعهده گرفته است.
اروپام**2051** 1701** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن