تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشد مجازات در انتظار متعرضان به جان محیط بانان گلستانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان فاضلیان:
اشد مجازات در انتظار متعرضان به جان محیط بانان گلستانی
گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری گلستان از اشد مجازات برای متعرضان به جان محیط بانان گلستانی خبر داد.



احمد فاضلیان در گفتگو خبرنگار مهر، با تاکید بر پیگیری قاطعانه دستگاه قضایی برای دستگیری وتسریع در رسیدگی به پرونده این متهمان گفت :  ایراد صدمه عمدی به وسیله چاقو و تبر ، تمرد در برابر مامور دولت در زمان انجام وظیفه  و کمک به فرار متهم اصلی از صحنه ی شکار غیرمجاز ، عناوین مجرمانه ای است که این افراد مرتکب شده اند و بی شک اشد مجازات در انتظار آنان خواهد بود.

وی با بیان این که در برخورد با متمهان و حمایت از محیط بانان خلا قانونی وجود ندارد  افزود : مهم ترین مشکلی که در این بخش وجود دارد و پیش از این نیز بارها نسبت به آن هشدار داده بودیم تعداد کم محیط بانان و قرق بانان در مقایسه با سطح مناطق حفاظت شده ، اراضی جنگلی و مرتعی است که باید از آن حفاظت کنند.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی منابع طبیعی و انفال  استان  افزود : اگر می خواهیم مراقبت های لازم از مناطق حفاظت شده ، اراضی جنگلی و مرتعی انجام و از سوء استفاده ی متخلفین جلوگیری شود باید دولت اعتبارات و تجهیزات محیط زیست و سازمان جنگل ها و مراتع کشور را تقویت کند.

احمد فاضلیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت :  محیط بانانی که دوره های ضابطین قضایی را گذارنده اند و گواهینامه ی ضابطین را دارند می توانند در چارچوب هایی که در قانون برای استفاده از سلاح تعیین کرده است عمل کنند.

وی تصریح کرد : اگر ضابط قضایی  در چارچوب قانون  اقدام به استفاده از اسلحه کرد چنانچه از این ناحیه خسارتی به دیگران وارد شد با تایید کارشناسان ، سازمان متبوع موظف به جبران آن است.

عصر روز جمعه مهدی مجنی پور و محمد تمسکنی دو تن از محیط بانان گلستانی به هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی حوالی روستای آهنگر محله با هشت نفر شکارچی غیرمجاز مواجه  و توسط این شکارچیان با چاقو و تبر مجروح می شوند.


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن