تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان قم از کمبود زيرساخت‌هاي فرهنگي هنري رنج مي‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۸ق.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي: استان قم از کمبود زيرساخت‌هاي فرهنگي هنري رنج مي‌برد نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: استان قم از کمبود زيرساخت‌هاي فرهنگي هنري رنج مي‌برد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با حضور در دفتر مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با حجت‌الاسلام والمسلين عبدالرضا ايزدپناه ديدار و در خصوص مسائل فرهنگي هنري استان گفت و گو کرد.
اميرآبادي در اين نشست به برگزاري مناسب جشنواره فيلم فجر استان قم اشاره کرد و گفت: اين جشنواره مايۀ آبروي قم و هنرمندان استان بود، که بايد براي آن رديف بودجه مناسب در نظر گرفته شود.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، مهمترين اقدام مورد نياز را تعيين شاخص‌هاي فرهنگي در استان‌ها عنوان کرد و افزود: متأسفانه به اعتبارات فرهنگي بسيار کم توجهي شده است و در کمبود بودجه‌ها از بخش فرهنگي کم مي‌کنند.
وي با بيان اينکه استان قم از کمبود زيرساخت‌هاي فرهنگي هنري رنج مي‌برد، بيان کرد: چرا نبايد اهالي مناطقي چون نيروگاه و آذر و... مراکز فرهنگي مناسب داشته باشند؟
اميرآبادي ضمن ارائه پيشنهاداتي براي تسريع در روند احداث تالار مرکزي قم و شروع احداث کتابخانه مرکزي، اظهار داشت: بنده به صورت جدي و در حد توان اين دو پروژه را پيگيري و کمک خواهم کرد.
وي، کمبود سالن سينما در استان را نيز مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: پيگير رفع مشکل و تجهيز سينماي مجتمع نور هستيم.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، استقبال و توجه مردم قم به تعزيه‌خواني را کم‌نظير دانست و ابراز داشت: لازم است علاوه بر مکاني که در تالار مرکزي قم براي تعزيه‌خواني در نظر گرفته شده، در نقطه ديگري از شهر نيز اين اقدام صورت بگيرد تا از اين ظرفيت مناسب بهترين بهره برده شود.
اميرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت مطبوعات و اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: لازم است روزنامه هاي قم بيشتر شوند تا در رقابت جدي به کمال برسند.
وي جايگاه خبرنگاران استان را مورد توجه قرار داد و تصريح کرد: اميدوارم با برنامه‌ريزي مناسب، شأن و جايگاه اصحاب رسانه استان حفظ شده و مشکل معيشت ايشان نيز حل شود.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در ادامه، وضعيت چاپ و نشر استان قم را در جايگاه مناسب عنوان کرد و افزود: بايد به مشکلات اين صنعت سخت، به ويژه حق و حقوق کارکنان در اين صنعت توجه بيشتري شود.
وي ضمن ارائه پيشنهادي در خصوص طرح قرارگاه فرهنگي، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم مي‌تواند در قالب اين قرارگاه، جلسات منظمي را با مسئولان فرهنگي استان داشته باشد تا با بروز کردن اطلاعات خود و هم افزايي بين دستگاه ها بتواند در شوراي برنامه‌ريزي استان، از حقوق فرهنگي اين شهر دفاع کند.
اميرآبادي در پايان سخنان خود اشاره‌اي نيز به جلسات شوراي فرهنگ عمومي استان قم کرد و اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با کمک قرارگاه فرهنگي در سياستگذاري دستور جلسات و مصوبات شوراي فرهنگ عمومي استان تأثيرگذاري بسزايي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن