تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان سازمان بسيج مهندسين استان قم تجليل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۵ق.ظ)
طي مراسمي باحضور معاون هماهنگ کننده سپاه علي ابن ابي طالب(ع)؛ نخبگان سازمان بسيج مهندسين استان قم تجليل شد از نخبگان سازمان بسيج مهندسين استان قم با حضور رضا فقيهي، معاون هماهنگ کننده سپاه علي بن ابي طالب(ع)تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با سالروز گراميداشت حکيم خواجه نصيرالدين طوسي و روز مهندس، با حضور دکتر فقيهي، معاون هماهنگ کننده سپاه علي بن ابي طالب(ع) از نخبگان سازمان بسيج مهندسين استان قم تجليل شد.
در اين مراسم رضا فقيهي با اشاره به ضرورت اجراي اقتصاد مقاومتي در جامعه اظهار داشت: از سال 87 مقام معظم رهبري شعارهايي را مي دادند که همه در راستاي فرهنگ کار، همت مضاعف و سرمايه داخلي بود که ايشان امسال را به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه علي بن ابي طالب(ع) به مردمي کردن اقتصاد اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بايد توانمندي هايي که داريم و راکد و بدون بهره برداري مي باشد را کارآفريني و آموزش به جريان توليد وارد کنيم که بتوانيم با کمترين هزينه بيشترين سود دهي را داشته باشيم و اشتغال زايي و اقتصاد کشور را قوي تر کنيم
حجت الاسلام ضيائي در اين مراسم نيز طي سخناني اندازه گيري و مهندسي تربيت انسان را مهم دانست و بيان نمود: تمام تلاش انبياء و اولياي الهي اين بود که افکار انسان ها را اصلاح کنند تا اعمال آنها درست شود.
وي با اشاره به اينکه اگر انسان به مهندسي تربيت انسان توجه کندفقط نصير دنيا نمي شود بلکه نصير دين هم مي شود، ابراز نمود: مهندسان بسيجي مي توانند با آباد کردن انسان ها علاوه بر آباد کردن دنيا، به اهداف و وضعيت مطلوب دست پيدا کنيد.
رونمايي از سايت جديد سازمان بسيج مهندسين، شعر خواني جمعي از مهندسين بسيجي نيز از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
گفتني است در اين مراسم احمد بيطرفان، معاون اجرايي سپاه استان و تني چند از اعضاي شوراي فرماندهي سپاه علي بن ابي طالب(ع) نيز حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن