تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802635514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی امریکا برای حمایت مالی از مخالفان اوکرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام آمادگی امریکا برای حمایت مالی از مخالفان اوکرانی


پس از فرار مقامات دولت اوکراین و پیروزی مخالفان تحت حمایت غرب و امریکا، نخست وزیر روسیه مشروعیت حاکمان جدید را زیر سوال برد، اما کاخ سفید اعلام کرد از سران مخالفان حمایت مالی می کند. معاون وزیر خارجه امریکا نیز امروز با سران مخالفان ملاقات می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، نخست وزیر روسیه روز دوشنبه در واکنش به تحولات اوکراین اعلام کرد با افرادی که طی یک " شورش مسلحانه " ، قدرت را در اوکراین دزدیده اند گفتگو نخواهد کرد. اعلام این موضوع از سوی " دمیتری مدودف "  نخست وزیر روسیه، قوی ترین نشانه حاکی از آن است که مسکو قصد ندارد با غرب در خصوص همسایه جنوبی خود درگیر شود.
تحولات میدانی اوکراین

" مدودف " با زیر سوال بردن مشروعیت مقامات جدید اوکراین که حامی اروپا هستند، افزود هیچ کس در کیف نیست که بتوان با او تعامل کرد.
" مدودف " همچنین اعلام کرد موافقتنامه ای که میان روسیه و اوکراین در خصوص کاهش بهای گاز صادراتی روسیه به این کشور به امضا رسیده است، تاریخ انقضا دارد و هر گونه تمدید آن نیازمند مذاکره میان دو طرف است.
تحولات میدانی اوکراین

مدودف در این باره گفت: " اگر بخواهم حقیقت را بگویم، هیچ کس در آنجا (اوکراین) نیست که با او بتوان گفتگو کرد. تردیدهای بزرگی در خصوص مشروعیت تمام دستگاههای قدرت که هم اکنون در اوکراین مشغول فعالیت هستند وجود دارد . "
همزمان " جی کارنی " سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد آمریکا آمادگی دارد از اوکراین حمایت مالی کند.  سخنگوی کاخ سفید درابن باره تصریح کرد : " آمریکا که با شرکای خود در سرتاسر جهان همکاری می کند، آمادگی دارد در انجام اصلاحات مورد نیاز اوکراین از این کشور حمایت کند تا بدین ترتیب، اوضاع اقتصادی این کشور به حالت ثبات باز گردد . "
جی گارنی در این باره افزود :  " این حمایت می تواند به تکمیل برنامه صندوق بین المللی پول در قبال اوکراین کمک کند. این موضوع به واسطه کمک به تحقق آسانتر اصلاحات و همچنین قرار دادن اوکراین در موقعیتی که بتواند در آن، سرمایه گذاری بیشتری در بخشهای سلامت و آموزش و پروش انجام دهد محقق می شود. بدین ترتیب، سرمایه های انسانی در اوکراین توسعه می یابد و امنیت اجتماعی این کشور تقویت می شود. "
این در حالیست که " ویلیام برنز " معاون وزیر امور خارجه امریکا امروز از اوکراین دیدار و با مقامات ارشد این کشور ملاقات خواهد کرد. در داخل اوکراین هم کشمکش های سیاسی همچنان ادامه دارد . وزیر کشور موقت اوکراین گفت: حکم بازداشت یانوکوویچ رئیس جمهور برکنار شده و نزدیکانش به اتهام سرکوب و کشتار مخالفان صادر شده است و آنها از هم اکنون در پیگرد قانونی قرار گرفته اند. رئیس جمهور موقت اوکراین هم با اعلام آغاز فعالیت کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور گفت: نام نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به زودی آغاز می شود. انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در اوکراین قرار است چهارم خرداد سال آینده برگزار شود.
همزمان ساکنان برخی مناطق روس زبان شرق و جنوب اوکراین نیز ضمن مخالفت با حاکمیت جدید اعلام کردند از پرداخت مالیات به دولت مرکزی خودداری می کنند. ساکنان مناطق شرق اوکراین پیشتر نیز مخالفت خود را با تحولات پایتخت اعلام کرده بودند .
 


سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن