تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی باید در لیگ آسیا با انگیزه ظاهر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تراکتورسازی باید در لیگ آسیا با انگیزه ظاهر شود تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باید در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با انگیزه ظاهر شود.


سعید شبستری خیابانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حضور درمیادین بین المللی برای ورزش استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اعضای تیم تراکتورسازی با برنامه ریزی کامل و تعریف شده در این عرصه حضور یافته و برای کشور افتخار کسب کند.
وی گفت: تراکتورسازی تبریز امروز نه به عنوان نماینده ورزش آذربایجان بلکه تحت نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی ظاهر شده و باید مورد حمایت تمام مسوولان قرار بگیرد.
شبستری خیابانی ادامه داد: در زمان حاضر تراکتورسازی نه تنها در تبریز و آذربایجان بلکه در تمام کشور پهناور ایران اسلامی و حتی سایر کشورهای جهان طرفداران بیشماری دارد که همین موضوع انتظارات از این تیم مردمی را بالاتر برده است.
وی با اشاره به اینکه برد و باخت در صحنه باشگاه های آسیا چندان برای ورزش ما مهم نیست، اظهارکرد: در هر حال باید پذیرفت که در صحنه های ورزشی همیشه برد و باخت وجود داشته است اما آنچه که برای سال ها در اذهان باقی می ماند تقویت روح پهلوانی و جوانمردی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان برای میزبانی از تیم های حاضر در باشگاه های آسیا آماده است، گفت: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای پذیرایی از تیم های میهمان و همچنین آماده کردن زمینه های برگزاری بهتر بازی ها انجام شده و هیچ گونه مشکل در استان وجود ندارد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم فردا / چهارشنبه / در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.
/587/7236
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن