تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش 24 هزار امدادگر جاده ای در اردبیل/ فعالیت 12 پایگاه بین شهری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل غیبی با مهر عنوان کرد:
آموزش 24 هزار امدادگر جاده ای در اردبیل/ فعالیت 12 پایگاه بین شهری
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدير عامل جمعيت هلال احمر استان اردبیل از آموزش و تربیت بیش از 24 هزار امدادگر در این استان برای خدمات دهی و کمک رسانی به مسافران در محورها و جاده ها خبر داد.



بهرام غیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این امدادگران در مراكز امدادي جمعيت هلال احمر استان براي امدادرساني به مسافران در راه مانده جاده ای آموزش دیده اند. وی بکارگیری این تعداد نیرو را مهمترین عامل در كاهش تلفات ناشي از تصادفات جاده ای دانست و یادآور شد: جمعیت هلال احمر اردبیل در این زمینه برنامه های مدونی را تدوین و به اجرا گذاشته که آموزش در رکن اول آن در اولویت قرار دارد. مدير عامل جمعيت هلال احمر استان با بیان اینکه بخشی از این نیروها عملیاتی بوده و در پایگاه های جاده ای استقرار یافته اند، تاکید کرد: بسیاری از این نیروها نیز که در تمام شهرستان ها سازماندهی شده اند، در مواقع بحرانی و نیاز بکار گرفته می شوند. وی تصریح کرد: هم اكنون 11 پايگاه بين شهري و يك پايگاه امداد كوهستاني در سطح استان آماده خدمت رساني به مسافران وارد شده به استان است که در ایام خاص مثل عید پایگاه های سیار نیز راه اندازی می شود. غیبی بروز حوادث رانندگي و تلفات جاني ناشي از آن است را از خسارت های جبران ناپذیر در جامعه دانست و یادآور شد: این سازمان با برنامه ريزي اصولي و محوري و با تاکید بر آموزش در راستای كاهش آمار تلفات جاده ای تلاش می کند.


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن