تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802196266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌سازی بوشهر برای میزبانی از مسافران نوروزی/ ایجاد زیرساخت‌های مناسب در ساحل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر مهر گزارش می دهد؛
آماده‌سازی بوشهر برای میزبانی از مسافران نوروزی/ ایجاد زیرساخت‌های مناسب در ساحل
بوشهر - خبرگزاری مهر: شهر بوشهر یکی از پرترددترین نقاط کشور در ایام نوروز است که تلاش‌های بسیار زیادی در راستای بهبود وضعیت ساحل این شهر برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی در این شهر صورت گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، مدت زیادی را تا فرارسیدن ایام نوروز در پیش نداریم و ارگان‌های مختلف و مرتبط با میزبانی مسافران نوروزی تلاش‌های خود را برای آماده سازی شهر برای این ایام به کار گرفته‌اند و شاهد سرعت‌بخشیدن به این اقدامات هستیم. در این بین شهرداری‌ها نقشی بسیار مهم در اماده سازی شهر دارند و باید برنامه‌های خود را هر چه سریعتر انجام دهند تا با زیباسازی شهر و همچنین ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب، میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشند. شهر بوشهر هر ساله شاهد حضور گسترده مردم نقاط مختلف کشور در ایام نوروز است و در برخی از روزهای تعطیلات در بسیاری از نقاط شهر حتی جای سوزن انداختن هم وجود ندارد.

این میزان تردد می‌طلبد که مسئولان تلاش ویژه ای را برای اماده سازی هشر برای میزبانی از مسافران نوروزی داشته باشند که البته در حال حاضر در نقاط مختلف شهر که گام برمی‌داریم شاهد انجام کارهای اماده‌سازی شهر هستیم. ساحل بوشهر نیز یکی از دیدنی‌ترین نقاط این شهر است و بسیاری از مسافران نوروزی نیز برای استفاده از این سواحل به بوشهر سفر می‌کنند و شهرداری بوشهر نیز تلاش‌های بسیار زیادی برای بهبود وضعیت سواحل بوشهر شدارد. ایجاد زیرساخت‌های میزبانی از مسافران نوروزی در شهر بوشهر شهردار بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های خود را از مدت‌ها پیش برای اماده‌سازی بوشهر برای میزبانی از مسافران نوروزی آغاز کرده‌ایم و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده است و کارهای دیگری را نیز در دست اجرا داریم. سعید ازادشهرکی ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری است و باید زمینه لازم را برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم کنیم تا بتوانیم میزبانی مناسب برای مسافران و گردشگران باشیم. وی اضافه کرد: بوشهر دارای سواحلی بسیار زیبا است که تلاش می‌کنیم در راستای زیباسازی این سواحل اقدامات خوبی را انجام دهیم و در حال حاضر نیز در حال کاشت نخل در سواحل هستیم.

شهردار بوشهر با اشاره به ایجاد شش اقامتگاه برای اسکان مسافران نوروزی در بوشهر، تاکید کرد: این کمپ‌ها ظرفیت برپایی سه‌هزار چادر را دارند که می‌تواند محل مناسبی برای اسکان مسافران باشد. وی از ارایه خدمات مطلوب در این کمپ ها خبر داد و افزود: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهیم و بهترین امکانات را برای آنها فراهم سازیم. آماده‌سازی 600 کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با اشاره به اقدامات اموزش و پرورش برای میزبانی از مسافران نوروزی، بیان داشت: همه تلاش خود را برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی به کار خواهیم گرفت. فرامرز سلمیی ادامه داد: مدارس یکی از مهمترین مکان‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی هستند که تلاش می‌کنیم کلاس‌های درس را برای ایام تعطیلات نوروزی آماده و در اختیاز مسافران بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به آماده‌سازی 600 کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی، خاطرنشان ساخت: همچنین  35 سالن در قالب 70 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در شهر بوشهر پیش بینی شده است. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به امکانات این کلاس‌های درس اشاره کرد و بیان داشت: 90 درصد مدارس پیش‌بینی شده برای میزبانی از مسافران نوروزی دارای حمام و آبگرمکن هستند.


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۰۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن