تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802674524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد زاهدان - ایرنا - ˈباقر کردˈ از نیروهای بومی بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی این استان منصوب شد.


معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تایید صدور حکم خود از سوی وزیر کشور، از حسن نظر و اعتماد استاندار سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.
وی بیان داشت: نهایت تلاش و کوشش خود را برای کسب رضایت مردم و پیشرفت و توسعه منطقه که همانا خواست مسوولان نظام و دولت به ویژه مدیریت ارشد استان است، بکار خواهم گرفت.
کرد، با تشریح برنامه های خود به عنوان معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بدهی افزون بر شش هزار میلیارد ریالی دستگاه های دولتی به سندیکاها و پیمانکاران نشان دهنده وجود شمار زیادی طرح های نیمه تمام است که بر اساس تاکید استاندار، باید با همکاری مدیران و مسوولان اجرایی و بخش خصوصی برای تکمیل و بهره برداری از آنها کمر همت بسته و با جدیت تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: در مرحله نخست طرح های نیمه تمام با توجه به سطح هزینه های باقی مانده، بر حسب سی پی ام (رتبه بندی زمانی) اجرایی خواهند شد.
معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح های نیمه تمامی که به سبب بهره برداری از آنها بیشتر عوایدشان نصیب مردم می شود در مرحله نخست اجرا قرار خواهند گرفت.
کرد، افزود: بخش پیمانکاری به عنوان بزرگترین بخش مولد شغل در حوزه غیر دولتی باید با تحرک بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد که این مهم نیز دومین برنامه و اقدام معاونت عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان خواهد بود.
وی ادامه داد: تکمیل زیر ساخت ها و ثبت آنها در میانگین کشوری و سعی بر تبدیل زیر ساخت ها به ثروت آفرینی سومین اقدام در جهت ایجاد تحرک در حوزه عمرانی استان پیش بینی شده است.
کرد، گفت: توجه ویژه به رونق و توسعه بندر چابهار به عنوان کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب و همچنین تلاش برای جذب سرمایه های خارج از استان به ویژه نیروهای بومی و صاحب سرمایه ساکن در خارج از کشور از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای آینده سیستان و بلوچستان است.
باقر کرد متولد 1334 دانش آموخته رشته مکانیک در مقطع کارشناسی، رشته مهندسی صنایع در مقطع ارشد و رشته مدیریت در مقطع دکترا است.
عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه، عضو هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و زابل، سه دوره عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، سابقه فعالیت در مهندسین مشاور صنعتی ایران، انتخاب به عنوان مهندس خبره صنعتی کشور در سال 73 در زمینه تبدیل انرژی و انتقال تکنولوژی از سوابق علمی باقر کرد است.
معاونت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رییس دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر زاهدان، نماینده مردم زاهدان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، مدیر مسوول و صاحب امتیاز هفته نامه بین المللی دو زبانه مرز پرگهر بخشی از رزومه کاری معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان است.
وی در حوزه پژوهش نیز دو کتاب و بیش از 50 مقاله علمی پژوهشی نوشته که از سوی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مجلات علمی داخل و خارج کشور منتشر شده است.
ک/3
653/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن