تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802700104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار در امور پژوهشی در قزوین دریافت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
مجوز اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار در امور پژوهشی در قزوین دریافت شده است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قزوین گفت: با پیگیری انجام شده برای ترویج امر پژوهش اختصاص یک میلیارد تومان به صورت تکلیفی و سه میلیارد تومان مجوز پرداخت در امور تحقیقی در استان صادرشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، هفتمين جلسه كارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري استان ظهر دوشنبه با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد. عباسعلي درافشاني در این باره اظهارداشت: تكليف قانوني مديران یک تا سه درصد اجازه هزينه براي امر پژوهش است و اين موضوع شامل كليه دستگاه هاي دولتي كه به نحوي از بودجه عمومي دولت استفاده مي كنند نيز مي شود، بانک ها و شركت هاي دولتي و همه سازمان ها و نهادهاي موضوع ماده پنج قانون مديريت خدمات كشوري را نيز شامل مي شود.

وي افزود: اولويت طرح هاي پژوهشي، داشتن توجيه فني و اقتصادي است كه بايد توسط مديران تشخيص داده شود در صورتي كه هر يك از طرح هاي پژوهشي فاقد توجيه اقتصادي بود و نتوانست مسئله يا مشكلي را از مسائل و مشكلات استان ،دستگاه يا بخش مربوطه حل نمايد تصويب نشود. این مسئول در ادامه تصريح كرد: مديران و كارشناسان بايد در تشخيص  و انتخاب طرح هاعاقلانه و خردمندانه عمل نمايند و در كنار تكليف خود با رعايت صرفه و صلاح صنايع دولتي، تصميمات و سياستگذاري هاي خود را مبتني بر پژوهش انجام دهند و اين امر يک هنر مديريتي است. وي بيان كرد: حدود یک ميليارد تومان تكليف و قريب به سه ميليارد تومان نيز اجازه داريم به امر پژوهش اختصاص دهيم و از اعتبارات دستگاه هايي كه بودجه استاني دارند ملاک ما حجم اعتبارات تخصيص داده شده است و اعتبارات مصوب  نيست. درافشاني تأكيد كرد: براي اجرايي شدن طرح هاي پژوهشي و با توجه به كمبود زمان تا پايان سال تصويب در كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري نيز ضروري است تا در پروسه اجرا قرار گيرد. وي بر استفاده از ظرفيت هاي علمي محققان و پژوهشگران فعال در واحد هاي دانشگا ها و مراكز تحقيقاتي تخصصي استان و همچنين توجه به موضوعات استاني در امر پژوهش تأكيد كرد و افزود: پروژه هاي تصويب شده بر اساس دستور العمل مربوطه مي بايست تا 28 اسفند ماه  در سامانه وزارت علوم ثبت و كد مربوطه را اخذ كنند چون بعد از اين تاريخ ثبت و پذيرش طرح ها ممكن نخواهد بود.

در ادامه رسول جزدره ئی مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري گفت: طرح هاي پژوهشي يا بايد بنيادي و يا كاربردي باشد. وي افزود: طرح هايي كه قابليت اجرا، ارتباط موضوع و حل كردن مشكل تخصصي دستگاه هاي مربوطه را نداشتند امتياز لازم را كسب نكرده و به دستگاه هاي ارسال كننده عودت داده مي شوند.

جزدره ئی تصریح کرد: طرح ها بايستي از حداقل معيارها ي فني برخوردار باشند تا ويژگي تصويب و اجرايي شدن را داشته باشند.

صفر لک مديركل دفتر فناوري اطلاعات استانداري نيز در اين جلسه گفت: شبكه دولت با حدود 50 دستگاه در سال 84 راه اندازي شد و در حال حاضر بيش از 80 دستگاه به اين شبكه اتصال دارند. وی همچنين در راستاي افزايش تعداد دستگاه ها در اين شبكه تأكيد  و اشاره کرد كه توسعه اين شبكه براي شهرستان هادر دستور كار قرار دارد. این مسئول در ادامه، از برگزاري همايش ملي طرح شتابگر در 14 و 15 اسفند ماه سال جاري با حضور نمايندگان حدود 60 كشور جهان خبر داد. در ادامه اين جلسه گزارشي از نظرات اعضاي كارگروه درخصوص طرح هاي پژوهشي پيشنهادي در حوزه تحول اداري نيز ارائه شد. در اين جلسه طرح هاي پژوهشي پيشنهادي دستگاه هاي اجرايي استان مورد بررسي قرار گرفت و برخي از طرح هايي از 100 امتياز بالاي 50 امتياز كسب كرده بودند به عنوان طرح هاي پژوهشي كه قابليت اجرايي دارند مورد تصويب قرار گرفتند.


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن