تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 5 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802041381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای باند سرقت از منازل فردیس دستگیر شدند/ آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز احمدی:
اعضای باند سرقت از منازل فردیس دستگیر شدند/ آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال
کرج - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: باند سابقه داری که از خانه های خالی از سکنه در منطقه فردیس سرقت می کردند دستگیر شدند و یک سوم اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایوب احمدی در نخستین نشست خبری پس از استقرار ستاد فرماندهی شهرستان فردیس که پیش از ظهر دوشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت استاد "احمد آرمون" پیشکسوت مطبوعات و رسانه کرج اظهار داشت: ستاد فرماندهی شهرستان فردیس با پیگیری چندساله مردم به ویژه حجت الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس برابر با ابلاغ فرمانده انتظامی استان البرز با حضور مردم و مسئولان در دهه فجر افتتاح و راه اندازی شد.

وی گفت: این ستاد با تمام سازوکارها و در اختیار داشتن معاونتهای تخصصی شامل اماکن، گذرنامه، یگان امداد و... به طور مستقل از ستاد کرج کار خود را آغاز کرده و در تلاش است نظم و امنیت را به شکل مطلوبی در این شهرستان نوپا تامین کند.

احمدی تصویب استقرار هفت کلانتری در این شهرستان را یادآور شد و افزود: هم اکنون شش کلانتری مستقر شده و کلانتری هفتم در شهرک "رزکان" که از مطالبات جدی مردم است با همکاری ستاد فرماندهی انتظامی استان سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت مردم است که بدون مشارکت شهروندان میسر نمی شود، اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم فردیس در سالهای گذشته موضوع تامین امنیت این منطقه بود زیرا در نبود امنیت چرخه زندگی در جامعه به هم می خورد به همین دلیل امنیت مقوله پیچیده ای است که این امتیاز یا اختیار در جمهوری اسلامی ایران به پلیس واگذار شده است.

احمدی با اشاره به ابلاغ پلیس ناجا مبنی بر تشکیل شورای پلیس معتمد در شهرستانها گفت: این کار با دعوت از معتمدان محلات در  معاونت اجتماعی استانداری انجام شد تا از این طریق پلیس را به درون مردم ببریم. پلیس محلی به میان مردم می آید

وی اضافه کرد: پلیس محلی همان معتمدان محلی سابق با سازوکارهای جدید هستند و از میان بازنشستگان ناجا و سایر نیروهای مسلح، فرماندهان پایگاه های بسیج، اعضای شورا یاری ها، چهره های شاخص مورد اعتماد مردم به ویژه روحانیون و ائمه جمعه با محوریت امام جمعه هر شهرستان انتخاب می شوند.

احمدی با تاکید بر اینکه ریاست شورای معتمد پلیس از میان نیروهای پلیس نخواهد بود، اظهار داشت: معتقدیم تامین امنیت برای مردم است و به همین علت فردی از میان خود آنها برای این امر انتخاب می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس یکی از راهکارهای تامین امنیت را حضور روسای کلانتری ها  در مساجد و مدارس عنوان کرد و گفت: با توجه به آسیب های فراوانی که نوجوانان و جوانان را تهدید می کند با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی این افراد با حضور در مساجد و مدارس خطرات و ناهنجاری های پیش روی این قشر را تبیین خواهند کرد.

وی همچنین از راه اندازی یگان امداد شهرستان فردیس خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر این یگان امداد عملیاتی که به صورت واکنش سریع عمل کند در کلانتری شماره هفت که در سال آینده افتتاح خواهد شد، مستقر است و طی این مدت نیز تاثیر محسوسی در کاهش جرایم منطقه داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس حوزه استحفاظی این ستاد را از ریل راه آهن در شمال شامل کلانتری های11، 12، 13، 14، 15و 16 و از جنوب به بلوار مارلیک، از غرب به حوزه محمدشهر و از شرق به حوزه شهریار و جاده سیمین دشت اعلام کرد. آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال گفت: جلسات متعددی برای اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی  برگزار شده تا شاهد کمترین مشکل در این روز باشیم.

وی افزود: مقرر شده از طرف معاونت اجتماعی بروشورهایی تهیه و در مدارس توزیع شود. علاوه بر آن نشستی با کسبه محل داشتیم تا در روز چهارشنبه سوری فعالیت خود را از ابتدای فلکه اول تا پنجم فردیس از ساعت 17 تعطیل کنند تا از بروز خسارات احتمالی پیشگیری شود.

احمدی با بیان اینکه مکان خاصی برای برگزاری متمرکز مراسم چهارشنبه سوری در فردیس پیش بینی نشده است، در عین حال تاکید کرد: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت در سطح شهر نظارت خواهد داشت. سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی می کردند
 
احمدی در بخشی دیگر از سخنانش از شناسایی چند باند سرقت از منازل در فردیس خبر داد و گفت: این افراد بیشتر با شناسایی منازل خالی از سکنه به آنجا ورود کرد و لوازم باارزش و قیمتی را به سرقت می بردند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در اغلب موارد بدون تخریب و به راحتی وارد منازل می شدند، ادامه داد: با تجسس های پلیس و از طریق آثار تک انگشت به جا مانده بر در و دیوار، باند سه نفره ای که از سارقان سابقه دار بودند هفته گذشته توسط نیروی انتظامی فردیس شناسایی و دستگیر شدند.

احمدی یادآور شد: از این باند بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از 47 فقره سرقت از منازل کشف شد که یک سوم آن به مالباختگان بازگردانده شد.
 
به گفته این مسئول دو نفر از این باند دستگیر شده اند و نفر سوم متواری است. همچنین پنج نفر مال خری که اموال مسروقه را از سارقان خریدارای کردند دستگیر شده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با تاکید بر اینکه نباید بستر را برای سارقان فراهم کنیم، گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی به شهروندان توصیه می شود خانه را خالی نگذارند یا به همسایگان مورد اطمینان بسپارند و از نگهداری اشیاء قیمتی و طلاجات در خانه بپرهیزند و به محل های مناسبی که برای این کار پیش بینی شده مانند صندوق امانات پست یا بانکها تحویل دهند.

وی یادآور شد: این باند بیشتر از آپارتمانها و واحدهای طبقات اول سرقت کردند به همین علت بهتر است درهای ورودی آپارتمانها به درهای آکاردئونی مجهز شوند تا احتمال سرقت به کمترین میزان برسد.


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن