تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش همدان باور به برنامه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان خزاعی:
لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش همدان باور به برنامه ها است
نهاوند - خبرگزاری مهر: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش داشتن باور نسبت به یک برنامه است و صرفا داشتن علم برای ایجاد تحول کافی به نظر نمی رسد.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خزاعی ظهر دوشنبه در گردهمایی مدیران آموزش متوسطه اول و دوم نهاوند در کانون شهید باهنر اظهار داشت: مدیران باید به عنوان رهبران آموزشی، فضایی را ایجاد کنند که در سایه آن فضای اعتماد بین کارکنان بوجود آید. خزاعی با تاکید بر حل مشکلات به صورت تدریجی توسط مدیران مدارس گفت: مدیران مدارس باید اهداف متعالی را برای خود ترسیم و برای رسیدن به آن ضمن اولویت بندی مشکلات و مسائل برای حل آنها به صورت تدریجی اقدام کنند. وی افزود: ایجاد زیر ساخت های لازم برای اجرای برنامه های مختلف در آموزش و پرورش به سرعت در حال انجام است تا هر چه سریعتر مشکلات آموزش و پرورش استان برطرف شود. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: سند تئوری نظام جدید آموزش و پرورش بسیار قوی است و باید در این شیوه اجرایی به سمت افزایش نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و کاستی های آن باشیم. مصطفی خزاعی شتاب زدگی در عمل را از آسیب های نظام جدید آموزش و پرورش دانست و گفت: برنامه ها باید به صورت مستمر و تدریجی ارایه شوند. خزاعی ادامه داد: هم اکنون امکان بازگشت به نظام قبل آموزش و پرورش وجود ندارد و باید با کار کارشناسی و رفع عیوب و نقص ها در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و ایجاد انگیزه در دانش آموزان تلاش شود. وی افزود: کاهش ساعت آموزش و محتوای کتاب های درسی می تواند گامی در راستای افزایش توان علمی دانش آموزان باشد. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش اساسی دارند و دانش آموزان آنها را به عنوان الگو قرار می دهند لذا یک معلم باید علاوه بر آموزش به دانش آموزان، کارامد بودن و مفید واقع شدن را به آنها القا کند.


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن