تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري: بازي با ملوان را فراموش کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورحيدري: بازي با ملوان را فراموش کرديم
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: ما بازي با ملوان را فراموش کرديم و قصد داريم با قدرت ليگ قهرمانان آسيا را شروع کنيم.

منصور پورحيدري در خصوص شرايط استقلال پيش از ديدار با الشباب در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: در اين چند روز تمرينات خوبي انجام داديم و بازيکنان به آمادگي مناسبي براي شروع بازي‌هاي جديد در ليگ قهرمانان آسيا دست يافتند. تلاش مي‌کنيم که شروع خوبي داشته باشيم و بتوانيم با موفقيت در ادامه راه گام برداريم.

به گزارش فارس، وي در مورد شکست سنگين 4 بر 2 استقلال در ديدار پاياني ليگ برتر مقابل ملوان خاطر نشان کرد: آن بازي را فراموش کرده‌ايم و حالا يک مسابقه ديگر است که مي‌خواهيم آن را آغاز کنيم. تلاش مي‌کنيم تا با قدرت هم در اين مسابقات ظاهر شويم. تيم‌هاي عربي هزينه‌هاي بالايي انجام مي‌دهند و واقعا در اين زمينه برتر هستند. الشباب هم از اين موضوع مستثني نيست. اين تيم چند بازيکن خارجي خوب دارد. به هر حال ليگ قهرمانان آسيا سختي‌هاي خاص خود را دارد و اميدواريم که بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

مربي تيم فوتبال استقلال در مورد مصدومان اين تيم يادآور شد: احتمالا هاشم بيک‌زاده به اين بازي نرسد البته پزشکان در تلاش هستند تا اين بازيکن را آماده کنند. خسرو حيدري مصدوميتش بهبود يافته البته او مدتي دور از ميادين بوده و اينکه بخواهد بازي کند يا خير بستگي به نظر سرمربي دارد. جمشيديان هم که هنوز مصدوميتش ادامه دارد اما ساير بازيکنان در آمادگي کامل به سر مي‌برند و تلاش خود را انجام مي‌دهند تا بتوانند با قدرت در ميدان حاضر شوند.

پورحيدري در مورد اينکه الشباب در ليگ عربستان در رده چهارم قرار دارد، گفت: به نظرم الشباب تيم خوبي است. آنها تجربه سال‌ها حضور در ليگ آسيا را دارند و با انگيزه در اين رقابت‌ها ظاهر خواهند شد البته ما هم استقلال هستيم و با برنامه وارد رقابت‌ها خواهيم شد.

وي در مورد اينکه اخيرا مسائلي در مورد جدايي امير قلعه‌نويي از آبي‌پوشان صورت گرفته، يادآور شد: نمي‌دانم افرادي که اين مسائل را مطرح مي‌کنند دنبال چه منافعي هستند. قلعه‌نويي وقت اين را ندارد که مسائل ديگر فکر کند. تمام فکر و دهن او امسال موفقيت استقلال است. نمي‌دانم چرا در اين مقطع حساس چنين مسائلي را عنوان مي‌کنند خود قلعه‌نويي هم از اين موضوع ناراحت بود.

پورحيدري در مورد اينکه آيا اين مسائل روي بازيکنان تأثير نخواهد گذاشت، گفت: متأسفانه تأثير خود را مي‌گذارد اما آنچه که مسلم است اين است که بازيکنان با قدرت در مسابقه حاضر خواهند شد و به اين مسائل توجهي نخواهند کرد.

مربي استقلال در مورد حضور ايمان مبعلي در جمع آبي‌پوشان يادآور شد: مبعلي بازيکن بزرگي است و با نظر قلعه‌نويي هم به استقلال اضافه شد. او بازيکن پيشين استقلال بوده و اميدوارم که بتواند به تيم کمک کند و از تجربه خود به نحو احسن استفاده کند.

دوشنبه 1392/12/05 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن