تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرجستان میزبان جودوکاران ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گرجستان میزبان جودوکاران ایران
کد خبر: ۳۸۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ - 24 February 2014


نایب رییس فدراسیون جودو از برپایی اردوی مشترک در گرجستان خبر داد.


آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و پیگیری‌هایی که داشتیم امکان برگزاری اردوی مشترک در جمهوری آذربایجان فراهم نشد و آنها جواب قطعی به ما ندادند در نتیجه هدف بعدی خودمان را جایگزین کردیم و تیم ملی به اردوی مشترک گرجستان و تورنمنت بین‌المللی این کشور اعزام خواهد شد.


وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ گرجستان از یکم تا سوم فروردین برگزار می‌شود که با توجه به لغو اردوی مشترک با جمهوری آذربایجان هماهنگ کرده‌ایم تا تیم ملی از 18 اسفند و بعد از مسابقات لیگ برای برگزاری یک اردوی مشترک به گرجستان برود و در آنجا با ملی‌پوشان آن کشور تمرین کند. با توجه به این که گرجی‌ها در هر وزن 3 یا 4 جودوکار خوب دارند حضور ملی‌پوشان ما در کنار آنها مفید خواهد بود.


نایب رییس فدراسیون جودو با اشاره به این که با اعزام ملی‌پوشان به گرجستان به سه هدف می‌رسند، گفت: با رفتن به این سفر هم یک اردوی مشترک برگزار می‌کنیم، هم در تورنمنتی مهم شرکت می‌کنیم و هم این که بعد از حضور در گرجستان به ترکیه خواهیم رفت و در مسابقات جایزه بزرگ این کشور که از هشتم تا دهم فروردین برگزار خواهد شد شرکت می کنیم.


وی ادامه داد: این بهترین فرصت است که با یک اعزام بتوانیم به این اهداف برسیم و ملی پوشان خودمان را که بعد از مسابقات ابوظبی به خاطر ناآماده بودن در مسابقات شرکت نکردند، محکی جدی بزنیم. در این مدت بیشتر روی بالا بردن توان جسمی آنها تلاش کرده‌ایم. به همین خاطر به چند مسابقه اعزام نشدند چون در شرایط مسابقه نبودند.


مدیر تیم‌های ملی جودو با تاکید بر این که رفتن به گرجستان و مسابقات بعدی همه در راستای مسابقات تدارکاتی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون است، گفت: اولویت اصلی ما برای اعزام به گرجستان و ترکیه نفراتی هستند که در رنکینگ شرایط بهتری دارند. البته برای نفرات دوم هم برنامه‌ریزی خوبی داریم تا آنها را با اعزام به اردوهای مشترک به شرایط بهتری برسانیم و بعد از آن در صورتی که به مرز آمادگی مناسب برسند، به مسابقات جایزه بزرگ اعزام شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن