تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803238765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان:روی دستیار ایرانی مصمم هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کفاشیان:روی دستیار ایرانی مصمم هستیم
کد خبر: ۳۸۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹ - 24 February 2014


علی کفاشیان گفت: درباره همکاری دستیار اول ایرانی با کی‌روش بعد از جام جهانی صحبت کردیم اما قرار است او در این رابطه نظرش را اعلام کند اما ما مصمم هستیم.


رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نشستش با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: روز گذشته بحث تمدید قرارداد در جلسه با کی‌روش مطرح شد. او اعلام آمادگی کرد که در ایران بماند. ما هم می‌خواهیم قراردادش را تا بازی‌های جام جهانی بعدی تمدید کنیم.


او ادامه داد: در این نشست بحث‌هایی مطرح شد که کارلوس کی‌روش با آن موافقت کرد. صحبت‌های مقدماتی صورت گرفته است. در رابطه با جام جهانی هم مذاکراتی داشتیم که قرار است در جلسه امروز آن‌ها را ادامه دهیم.


رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در نشست امروز که ساعت 11 با کی‌روش برگزار خواهد شد، در رابطه با برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی فوتبال تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


کفاشیان در پاسخ به این پرسش که قرار بود برای تمدید قرارداد از کی‌روش بخواهید که دستیار اولش را بعد از جام جهانی از بین مربیان ایرانی انتخاب کند آیا او پذیرفته است تاکید کرد: بله. با او صحبت کردیم و قرار است که کی‌روش نظرش را اعلام کند. ما روی این پیشنهاد مصمم هستیم اما فعلا سرمربی تیم ملی نظرش را نگفته است. تمام موارد قرارداد با کی‌روش نهایی نشده است. باید چند جلسه با هم صحبت کنیم تا توافق نهایی صورت بگیرد.


او در واکنش به این اظهار نظر که کی‌روش می‌خواهد دستیار جدیدش را از برزیل انتخاب کند آیا اقدامات مربوطه در این زمینه انجام شده است تاکید کرد: هنوز نه. معلوم نیست که چه می‌شود. فعلا کی‌روش نظری در این رابطه به ما نداده است.


رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تکلیف پول‌های بلوکه چه خواهد شد با بیان اینکه فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده گفت: شرایط تغییری نکرده و اتفاقی رخ نداده است. فقط توانستیم با همکاری وزارت امور خارجه پول داوران را آزاد کنیم که مبلغ آن حدود 250 – 260 هزار دلار بود. این پول هنوز به داوران پرداخت نشده اما مبلغ مربوطه را گرفته‌ایم.


رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اردوهای تیم ملی از قبل برگزار می‌شده است خاطرنشان کرد: اسپانسر تا حدی به تیم ملی کمک می‌کند و همه نیازهای ما را پوشش نمی‌دهد. ما هنوز نیاز به کمک مالی داریم اما در آینده می‌توانند برای ما پول‌سازی کنند.


او در واکنش به شماره منتشر شده در بنرهای تبلیغاتی شرکت فناپ در مراسم حمایت از تیم ملی برای کمک مالی گرفتن از مردم و در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق با هماهنگی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است تاکید کرد: این شرکت‌ها سیاست‌هایی دارند که طبق آن عمل می‌کنند. ما به این موارد ورود نمی‌کنیم. من نمی‌دانم که به چه صورت تامین درآمد انجام خواهد شد.


او در واکنش به اینکه آیا شما با گرفتن مراسم گلریزان برای جمع کردن پول برای حمایت از تیم ملی موافق هستید به ایسنا گفت: من به این قضیه وارد نیستم. باید دید و پرسید. این شرکت در مقابل این کار تبلیغات می‌کند.


کفاشیان در پایان درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با توجه به جذب اسپانسر، تصریح کرد: فردا جلسه‌ای با نبی خواهم داشت و در این رابطه سوال می‌کنم که کدام بازی‌ها قطعی شده و کدام یک فعلا نهایی نیست. فردا بعد از این جلسه در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن