تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری پارک های سنندج به بخش خصوصی/ طرح جامع فضای سبز شهر سنندج در حال تدوین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان اسماعیل نسب:
واگذاری پارک های سنندج به بخش خصوصی/ طرح جامع فضای سبز شهر سنندج در حال تدوین است
سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج از واگذاری پارک های این شهر به منظور بهینه سازی و نگهداری مطلوب آنها به بخش خصوصی خبرداد.



به گزارش خبرنگار مهر، آرش اسماعیل نسب بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج  که با محوریت فضای سبز تشکیل شد، گفت: 22 لکه یا نقطه برای ایجاد و توسعه فضای سبز در سطح شهر سنندج به منظور واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده است. وی به ملاک های شناسایی لکه های فضای سبز اشاره کرد و بیان داشت: مقیاس بزرگی پارک ها و مشترک بودن منابع آب از جمله شرایط لازم برای شناسایی نقاط فضای سبز بوده است. وی تصریح کرد: از تاریخ سوم بهمن ماه امسال فراخوان شرکت در مناقصه اعلام شده است تا شرکت هایی که دارای شرایط لازم هستند اقدام به تشکیل مدارک کنند. مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبزشهرداری سنندج اعلام کرد: تاکنون 23 شرکت واجد شرایط  برای شرکت در مناقصه اعلام آمادگی کردند. اسماعیل نسب اظهارداشت: واگذاری به بخش خصوصی با هدف بهینه سازی و نگهدای مطلوب پارک ها صورت می گیرد که بعد از انجام مراحل واگذاری هر روزکارشناسان ناظر سازمان پارک های شهر بر روند فعالیت و اقدامات این بخش نظارت خواهند داشت. وی ادامه داد: در مباحث عمرانی برآوردها بر اساس مراحل مختلف روند اجرایی پروژه برآورد و نظارت صورت می گیرد که درفضای سبز این امر بر مبنای تقویم باغبانی انجام می شود. وی عنوان کرد: اگر بر فرض مثال چمن پارک ها به هر علتی کیفیت خود را از دست داد پیمانکار خود باید متعهد به تهیه نهاده ها و دوباره کاری آن شود. مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبزشهرداری سنندج افزود: نخستین واگذاری پارک ها به بخش خصوصی در سنندج در سال 89 صورت گرفت که متاسفانه به دلیل نبود سازوکارهای لازم و عدم تجربه کافی چالش ها و مشکلات فراوانی ایجاد شد. اسماعیل نسب اظهارداشت: امسال نیز چون تجربه کافی در رابطه با واگذاری در حین اجرا را نداشته ایم پیش بینی می شود مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود. وی در رابطه با واگذاری جنگل کاری به بخش خصوصی تصریح کرد: واگذاری جنگل کاری به دلیل زیاد بودن بار مالی آن امر اشتباهی است. وی یکی از مشکلات موجود در عرصه فضای سبز را کم بودن منابع اطلاعاتی و دانش علمی در خصوص این حوزه ذکر کرد و افزود: اکثر دانش های علمی که کسب می کنیم منشا آن کشورهای اروپایی و امریکایی است که می توان با مبنا قرار دادن و یا الگو گرفتن از آنها به موفقیت هایی دست یافت ولی فضای سبز از جمله دانش هایی است که منابع اطلاعاتی در رابطه با آن محدود است. به گفته مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبزشهرداری سنندج، تدوین طرح جامع فضای سبز شهر سنندج از سه ماه گذشته آغاز شده است. اسماعیل نسب ادامه داد: مطالعات اولیه و امکان سنجی های لازم در طرح مذکور انجام شده و اتمام کار شاید حدود یک سال به طول انجامد. وی بیان داشت: در این طرح چشم انداز 30 ساله فضای سبز سطح شهر سنندج تعریف می شود. چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن