تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با شكل گيري كميته امداد بخش زيادي از دغدغه هاي قشر محروم جامعه مرتفع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳ب.ظ)
استاندار قم: با شكل گيري كميته امداد بخش زيادي از دغدغه هاي قشر محروم جامعه مرتفع شده است استاندار قم گفت: خوشبختانه با شكل گيري كميته امداد بخش زيادي از دغدغه هاي قشر مستضعف و محروم جامعه مرتفع شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش در مراسم افتتاحيه پروژه 213 واحدي مسکن مددجويان استان قم كه با حضور انواري سرپرست کميته امداد امام خميني، مديرکل کميته امداد استان قم و جمعي از مسئولان استان قم در مجتمع فرهنگي تربيتي ولايت کميته امداد امام خميني(ره) برگزار شد، طي سخناني از كميته امداد به عنوان يكي از يادگاريهاي ارزشمند رهبر كبير انقلاب ياد كرد و گفت: کميته امداد يک نعمت بزرگ الهي است که بايد شکرگزار آن باشيم.
وي با بيان اين كه اعتماد مردم به کميته امداد سرمايه بزرگ و افتخاري براي اين مجموعه محسوب مي شود افزود: امروز کميته امداد به الگويي براي ياري رساندن به محرومان در سراسر دنيا تبديل شده است.
وي ادامه داد: از آغاز انقلاب اسلامي تاكنون گام هاي موثري در زمينه محروميت زدايي توسط كميته امداد برداشته شده است.
استاندار قم كارهاي بزرگ كميته امداد امام خميني (ره) در راستاي ايجاد اشتغال، تحصيلات دانشگاهي و ازدواج آسان خانواده هاي زير پوشش اين نهاد را از خدمات موثر آن برشمرد و افزود: خوشبختانه با شكل گيري كميته امداد بخش زيادي از دغدغه هاي قشر مستضعف و محروم جامعه مرتفع گرديده است.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش حمايت رهبر معظم انقلاب از كميته امداد در دو دهه ي گذشته و تلاش و صداقت مديران اين مجموعه را سبب اعتماد بيشتر مردم به اين نهاد دانست و افزود: امروز مردم با اعتقاد قلبي در راستاي محروميت زدايي از كشور به اين نهاد كمك مي كنند.
وي پروژه ي 213 واحدي مسكن مددجويان را از عنايات ويژه ي رهبر معظم انقلاب و گامي بسيار بلند در راستاي تحقق عدالت دانست و ابراز اميدواري كرد كه با پيگيري جدي مديران و كمك مردم شاهد توسعه چنين اقدامات خداپسندانه در سطح استان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن