تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817934613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي رمز خلق حماسه اقتصادي است /اصلاح طلبان با حمله به شوراي نگهبان، فعاليت هاي انتخاباتي خود را آغاز کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۳ب.ظ)
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي: اقتصاد مقاومتي رمز خلق حماسه اقتصادي است /اصلاح طلبان با حمله به شوراي نگهبان، فعاليت هاي انتخاباتي خود را آغاز کردند در حالي که 2 سال مانده به برگزاري انتخابات آينده، اصلاح طلبان با حمله به شوراي نگهبان به عنوان اصلي ترين نهاد حافظ جمهوريت و اسلاميت نظام فعاليت هاي انتخاباتي خود را کليد زدند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدنبي حبيبي، دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي، با ابراز اميدواري به اينکه دولت در سال آينده موفق به اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي شود، اظهارکرد: اگر دولت ها به رهنمودهاي رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتي به طور کامل عمل مي کردند، ما اکنون چند گام تا خلق حماسه اقتصادي جلوتر بوديم.
وي ادامه داد: محل ظهور اين سياست ها در بودجه کل کشور است و اگر دولت در بودجه 93 غفلت هايي در اين مورد داشته، مي تواند به صورت لايحه متمم سياست هاي اقتصاد مقاومتي را در بودجه سال آينده بطور دقيق طراحي کند.
وي با بيان اين که در سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي بر موضوع اصلاح نظام درآمدي دولت با افزايش سهم درآمدهاي مالياتي تأکيد شده است، افزود: اکنون فقط 6 درصد توليد ناخالص داخلي به ماليات اختصاص دارد در حالي که اين ميزان در اغلب کشورهاي دنيا بالغ بر 20 درصد است.
دبير کل حزب مؤتلفه سالم سازي عرصه اقتصادي و جلوگيري از اقدامات، فعاليت ها و زمينه هاي فسادزا در حوزه هاي پولي، تجاري و ارزي را از ديگر محورهاي اين سياست ها عنوان کرد و گفت: دولت بايد با يک نظارت دقيق بيت المال مسلمين را از دستبرد اغيار مصون سازد.
حبيبي با بيان اين که گزارش تفريغ بودجه سالانه کشور نشان مي دهد که سامان دهي درستي در اين زمينه نيست، افزود: اقتصاد مقاومتي رمز خلق حماسه اقتصادي است تا اين رمزگشايي در دستگاه ها و بنگاه هاي اقتصادي دولت صورت نگيرد، نمي توانيم حرفي نو در عرصه اقتصاد بزنيم و به اهداف چشم انداز بيست ساله برسيم.

عده اي مي خواهند خيانت هاي آمريکا را پاک کنند
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي همچنين با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار مردم آذربايجان اظهار داشت: عده اي در حال بزک کردن چهره آمريکا در ايران هستند تا جنايت ها و خيانت هاي دولت هاي آمريکا در نيم قرن اخير در ايران را پاک کنند؛ همين ها هستند که مي خواهند سلطه آمريکا را دوباره به ايران برگردانند و استبداد دوره پهلوي را نوسازي کنند.
حبيبي با بيان اين که آمريکا با حمايت از سران فتنه آبرويي براي آنها باقي نگذاشته است، افزود: عده اي با پُر رويي بحث آزادي فتنه گران را در دستور کار دارند.
وي به گفت و گوهاي اخير ايران با گروه 1+5 در وين اشاره کرد و افزود: حزب مؤتلفه اسلامي معتقد است که نبايد به اين مذاکرات دلخوش کنيم. آثار خوشبين نبودن به نتايج مذاکرات از هم اکنون روشن شده است و بنابراين ضرورت توجه مذاکره کنندگان ما به خط قرمز ها يک ضرورت قطعي دائمي است.
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي ادامه داد: با آن که آژانس بين المللي انرژي اتمي بصراحت نسبت به سلامت فعاليت هاي هسته اي در ايران در تازه ترين گزارش خود اعتراف و اعلام کرده است ايران به تعهدات خود حتي فراتر عمل کرد، اما؛ آمريکايي ها همچنان دست روي ماشه گزينه نظامي دارند.
حبيبي يادآور شد که در طول مدت گفت و گوها آمريکا براي سومين بار، شرکت هاي غربي طرف معامله با ايران را مورد تحريم و تنبيه قرار داد.

اطلاح طلبان با حمله به شوراي نگهبان، فعاليت هاي انتخاباتي خود را آغاز کردند
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي در مورد تحرک اصلاح طلبان براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري نيز گفت: در حالي که 2 سال مانده به برگزاري انتخابات آينده، اصلاح طلبان با حمله به شوراي نگهبان به عنوان اصلي ترين نهاد حافظ جمهوريت و اسلاميت نظام فعاليت هاي انتخاباتي خود را کليد زدند.
حبيبي افزود: آنها با حمله به شوراي نگهبان به سکولارها و بي تفاوتها پيام مي دهند که مي توانند در سبد رأي آنها جاي داشته باشد.
وي با اشاره به توهين به مقدسات در رسانه هاي اصلاح طلبان اظهار داشت: اصلاح طلبان دوباره حساسيت هاي مردم و نظام نسبت به ارزش هاي الهي و قرآني را آزمايش مي کنند؛ موضوع اهانت به حکم الهي قصاص در يک روزنامه اصلاح طلب و نيز زير سؤال بردن فلسفه غدير در روزنامه ديگر از جمله اقدامات آنها در حساسيت سنجي هاي آنان است.
حبيبي تصريح کرد: واقعاً بايد متأسف بود پس از گذشت 35 سال از پيروزي انقلاب در رسانه هاي اصلاح طلبي که تازه مجوز گرفته اند به مقدسات اهانت کنند.
وي يادآور شد: اين کار در زمان مشروطه، نهضت ملي و نيز نهضت اسلامي امام خميني(ره) مسبوق به سابقه است و مردم حساسيت موضع خود را در اين باره بارها اعلام کرده اند.
حبيبي با تأکيد بر اين که دولت و وزارت ارشاد نبايد در اين مورد بي طرف باشند، افزود: جبهه ملي اوايل انقلاب به دليل اين که لايحه قصاص را غير انساني مي دانست از سوي امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي محکوم به ارتداد شد.
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي از واکنش قوه قضائيه نسبت به مجازات کساني که اهانت به مقدسات را در دستور کار خود دارند تشکر کرد و اظهار داشت: از دولت مي خواهيم نسبت به اين پديده زشت موضع بگيرد و از احکام الله دفاع کند، تا احساسات مردم جريحه دار نشود.
وي افزود: اگر وزارت ارشاد به سياست تساهل و تسامح ادامه دهد، دوران ننگين حاکميت مهاجراني بر وزارت ارشاد تکرار خواهد شد.
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي ياد مرحوم حاج ابوالفضل حاجي حيدري را گرامي داشت و گفت: رحلت جانگداز آقاي حاجي حيدري داغ تازه اي بر دل ما پس از درگذشت استاد عسگراولادي و استاد پرورش بود.
به گزارش روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي، حبيبي در پايان اظهارکرد: مرحوم حاجي حيدري يک انقلابي پاکباز و متقي بود که در روزهاي سخت مبارزه در کنار انقلابيون اوليه نهضت اسلامي امام خميني قرار داشت. 13 سال زندان و شکنجه او را چون فولاد آبديده کرده بود. سوابق خدمت به محرومان از او تصويري ساخت که در مبارزه با استبداد و فقر در جامعه ما جزو پيشتازان بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن