تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803983295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين گروه کاروان راهيان نور ولايت از منطقه 3 راهي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۳ب.ظ)
اولين گروه کاروان راهيان نور ولايت از منطقه 3 راهي شدند اولين گروه کاروان راهيان نور ولايت شهرداري تهران از منطقه 3 به مناطق جنگي کشور اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين کاروان با بدرقه جمعي از مديران و در قالب 280 نفر از شهروندان و خانواده معظم شهدا و ايثارگران و 7 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگي جنوب کشور اعزام شدند.
حجت الاسلام امرودي قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اين مراسم که در مجموعه فرهنگي قلهک برگزار شد با اشاره به آياتي از قرآن کريم درباره اهميت جهاد در راه خدا و شهادت ،جايگاه شهيدان را بسيار ارزشمند و والا خواند و آرامگاه اين شهيدان را زيارتگاه عاشقان خدا عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، وي با تاکيد بر اينکه دفاع مقدس ايران ،تمامي شاخص هاي جنگ هاي صدر اسلام را که تبلور نبرد حق عليه باطل است را دار بوده است افزود: کاروان راهيان نور ولايت فلسفه اي الهي و آسماني دارد و شهرداري تهران نيز اعزام اين کاروان ها را در حالي آغاز مي کند که براي چندين سال پياپي با محوريت ولايت و تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره ) همراه است .
حجت الاسلام امرودي با اشاره به استقبال بسيار خوب شهروندان از اين کاروان ها که هر ساله در حال افزايش است ابراز اميدواري کرد با مقدماتي که فراهم شده است سفري پربار و سرشار از معنويت در پيش روي زائران باشد.
سردار فلاح زاده از يادگاران و فرماندهان دفاع مقدس نيز با اشاره به وقايع امروز جهان ، ضرورت ديدار و زيارت از يادمان هاي شهدا را مورد تاکيد قرار داد و افزود: زائران راهيان نور ميهمان شهدا هستند و نام هاي آشنايي مانند دوکوهه ، دهلاويه و هويزه خاطرات و راز و نياز شهدا را با خود دارند و هر کدام از اين يادمان ها محل تغيير و تحولي است که ما در زندگي نياز به آنها نياز داريم .
وي با اشاره به اينکه نبايد شهدا و هدفشان را از ياد ببريم تصريح کرد: شهدا منبع فيض و مرکز برآورده شدن حاجت ها هستند و ما نيازمند به فرهنگي هستيم که آنها در سرزمين هاي راهيان نور به يادگار گذاشته اند .
وي با تشکر از شهرداري منطقه 3 که اولين کاروان راهيان نور را در اسفند ماه سال جاري به ماطق جنگي جنوبي کشور اعزام مي کند اظهار اميدواري کرد : با پيش بيني هاي انجام شده و استقبال خوبي که در سال جاري شهروندان براي ثبت نام و حضور در اين کاروان ها داشتند دستاوردهاي معنوي فراواني براي پايتخت و شهروندان عزيز ثبت شود .
گفتني است در مراسم بدرقه کاروان راهيان نور مهندس عباسي قائم مقام شهردار منطقه 3 و جمعي از مديران اين منطقه نيز حضور داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن