تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802215642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز علاقه‌مندی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت به سرمایه‌گذاری در کشور | معرفی جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: تاریخ خبر : 1392/12/4 – گروه گردشگری- رئیس انجمن سرمایه‌گذاری مشترك ایرانی و خارجی از علاقه‌مندی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت به سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.
«مهندس حسین سلیمی» رئیس انجمن سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی و خارجی در بیست و نهمین جلسه کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ایران كه با حضور اعضای هیات‌مدیره تعدادی از اتاق‌ها و شوراهای بازرگانی مشترک و با هدف بررسی چگونگی جذب سرمایه‌گذار خارجی برای توسعه مراکز اقامتی و تفریحی کشور برگزار شده بود، گفت: با توسعه ارتباطات خارجی طی 6 ماه گذشته، درخواست سرمایه‌گذاران بین‌المللی برای حضور در طرح‌های سرمایه‌گذاری ایران در حال افزایش است.
او ابراز امیدواری كرد که با ارائه اطلاعات مرتبط با سرمایه‌های مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌های آتی از سوی فعالان حوزه گردشگری بتوان سرمایه‌گذاران خارجی را برای حضور در طرح‌های گردشگری نیز تشویق کرد.
وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با تغییر رویکردها در سیاست خارجی در شرایط کنونی سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در بازار گردشگری ایران از خود علاقه نشان می‌دهند، حتی در یکی از جلسات بین‌المللی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت که از برندهای مشهور در صنعت هتلداری جهان است، برای احدث هتل‌های زنجیره‌ای در ایران ابرازعلاقه کرده است که برای اجرایی شدن حضور برندهای خارجی در صنعت هتلداری کشورمان نیازمند تدوین برنامه، هدف‌گذاری‌های لازم و موثر و رفع موانع مرتبط با سرمایه‌گذاری خارجی هستیم.
افزایش ظرفیت مراکز اقامتی نیازمند سرمایه‌گذاری‌های خارجی
همچنین شبنم بهرامی شبستری رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات ایران در این نشست گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ورود گردشگران به ایران سیر صعودی داشته است. بر اساس آمار اعلام شده تعداد گردشگران ورودی به کشور بیش از 20 درصد افزایش داشته و این روندی رو به رشد است که همچنان ادامه دارد. وی در ادامه افزود:
در صورت ادامه شرایط فعلی بی شک در آینده با کمبود مراکز اقامتی مواجه خواهیم شد و این موضوع از هم‌اکنون در برخی از استان‌های کشور اتفاق افتاده است و مراكز اقامتی در برخی از استان‌های توریست پذیر كشور تا پایان خرداد 1393 رزرو شده‌اند.
رئیس كمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران افزود: طی
3 سال گذشته سرمایه‌گذاران ایرانی شروع به احداث هتل‌های 4 و 5 ستاره در تهران کرده‌اند كه به‌دلیل كمبود نقدینگی طرح‌ها نیمه كاره مانده است. او گفت: همچنین این روزها بعضا با نشست همزمان چند پرواز بین‌المللی در فرودگاه امام شاهد صف‌های طویل برای کنترل پاسپورت‌ها هستیم که رفع تمامی این کاستی‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری مناسب و توسعه امکانات در حوزه گردشگری است تا موفق به ارائه چهره‌ای مثبت از کشورمان به گردشگران بین‌المللی شویم.
بهرامی شبستری در ادامه گفت: با ادامه روند کنونی و افزایش گردشگران ورودی، توسعه زیر ساخت‌های مرتبط با گردشگری ضرورت بیشتری پیدا می‌كند که انجام آن به‌دلیل کمبود نقدینگی در داخل کشور نیاز به سرمایه‌گذاری بین‌المللی دارد.
براساس این گزارش گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت شامل 500 كمپانی و بیش از سه هزار و 800 هتل در 74 كشور دنیا است كه مركز آن در مریلند آمریكا واقع شده است و در سال 1927 توسط بیلی یارد و آلیس ماریوت تاسیس شده است و بعدها توسط وراث آنها این راه ادامه پیدا كرده است. منبع : روزنامه دنیای اقتصاد
88825 728 ابراز علاقه‌مندی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت به سرمایه‌گذاری در کشور

star ابراز علاقه‌مندی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت به سرمایه‌گذاری در کشور

loading ابراز علاقه‌مندی گروه هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت به سرمایه‌گذاری در کشور
این مطلب را به لیست مطالب مورد علاقه خودتون اضافه کنید" rel="nofollow">این مطلب را به لیست مطالب مورد علاقه خودتون اضافه کنید





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن