تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصفیه خانه های فاضلاب شهری و شهرک صنعتی دلیجان اخطار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تصفیه خانه های فاضلاب شهری و شهرک صنعتی دلیجان اخطار گرفتند دلیجان، خمین - رییس اداره حفاظت محیط زیست دلیجان گفت: پیرو مصوبات جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی این شهرستان مورخ 10 بهمن ماه امسال و در راستای رفع و بهبود مشکلات واحدهای آلاینده، به تصفیه خانه های فاضلاب شهری و شهرک صنعتی دلیجان اخطاریه زیست محیطی داده شد.


ˈحمید عبادیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اداره آب و فاضلاب شهری و نیز شرکت شهرک های صنعتی می بایست در اسرع وقت نسبت به اصلاح سیستم های تصفیه فاضلاب موجود اقدام لازم را به عمل آورند.
وی تصریح کرد: در صورت عدم اقدام فوری از سوی اداره آب و فاضلاب شهری و شرکت شهرک های صنعتی، اداره حفاظت محیط زیست با همکاری مراجع قضایی برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.
وی افزود: به سبب انجام نشدن اصولی کار تصفیه فاضلاب خانگی در تصفیه خانه شهری دلیجان و رهاسازی آن در محیط ، علاوه بر ایجاد بوی متعفن در سطح شهر، پساب آلوده تا رودخانه قمرود ادامه یافته و سپس به دریاچه پشت سد پانزده خرداد سرازیر می شود.
وی گفت: کشاورزان و دامداران مسیر نیز از آلودگی ایجاد شده و مصرف پساب های آلوده توسط احشام و تخریب زمین های کشاورزی، شکایت دارند.
عبادی افزود: میزان بالای آلودگی فاضلاب شهرک صنعتی دلیجان نیز بخاطر وجود مقادیر زیادی ترکیبات فلزات سنگین در آن، علاوه برتاثیرات سوء برمحیط زیست سفره های آبهای زیرزمینی منطقه را با مشکل جدی مواجه می کند.
588/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن