تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول همکاري مثبت و موثر دولت پاکستان در آزادي مرزبانان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴ب.ظ)
وزير کشور تصريح کرد: قول همکاري مثبت و موثر دولت پاکستان در آزادي مرزبانان ايراني عبدالرضا رحماني فضلي در حاشيه اولين نشست مديران کل بانوان استانداري ها از همکاري دولت پاکستان در آزادي مرزبانان ايراني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور در نشست مشاورين و مديران کل دفاتر امور بانوان و خانواده سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، بر ورود بانوان جهت اجرا و عملياتي کردن فعاليت هاي مختلف در دستگاه هاي رسمي و غير رسمي کشور و هماهنگي قوي و منسجم بين دفاتر 31 استانداري با ستاد و دستگاه هاي مختلف استاني جهت استفاده از ظرفيت هاي موجود تأکيد کرد.
رحماني فضلي گفت: مديران استانداري ها مي توانند ضمن ايفاي نقش هماهنگي و هم افزايي با ستاد به عنوان مديران مياني نقش ارزنده اي در ارتباط و تعامل با مجامع ملي داشته باشند و با شناخت، همراهي و ارتباط دو سويه و غير رسمي با نهادهاي مردمي سنتي و يا NGO که از موضوعات مهم جامعه بشمار مي آيند اهداف مورد نظر دولت و بخش خصوصي مطابق قانون محقق خواهد شد.
وزيرکشور گفت: با شناخت درست و دقيق از مشکلات و آسيب ها در حوزه بانوان همه امور قابل پيگيري خواهد بود و يقيناً با اولويت بندي به موضوعات و مباحث مختلف شاهد بهره برداري و تأثير گذاري مناسب آن در کشور خواهيم بود.
رحماني فضلي همچنين در خصوص آخرين اقدامات انجام گرفته براي آزادي مرزبانان ايراني در جمع خبرنگاران گفت: پيگيري هايمان به صورت جدي ادامه دارد و در همين زمينه ملاقات هايي با مقامات پاکستاني صورت گرفته و آنان قول همکاري مثبت و موثر داده اند.
وي با بيان اين که پاکستاني ها نيروهايشان را به منطقه اعزام کرده اند گفت: با توجه به اين که پاکستان کشور دوست و همسايه ما است و تعاملات مثبت با آن داريم لذا بايد مسايل خود را در شرايط آرام و مطمئن حل و فصل کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن