تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803510401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهان تندیس قم به میهمانی فرش آراء مشهد می‌رود/ به فینال صعود می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال؛
ماهان تندیس قم به میهمانی فرش آراء مشهد می‌رود/ به فینال صعود می‌کنیم
قم - خبرگزاری مهر: فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در بیست و سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میهمانی تیم فرش آراء مشهد می‌روند.



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در شرایطی برگزار می‌شود که نماینده قم در اوج آمادگی قرار دارد و با هدف پیروزی گام به این دیدار می‌گذارد. نکته جالب اینکه تیم فوتسال ماهان تندیس قم با انگیزه انتقام شکست در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر هفتمین روز اسفند ماه سال جاری برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد صف آرایی می کند چون بازی رفت آنها در قم را حساب 3 بر 2 به سود فرش آراء مشهد به پایان رسیده است. نماینده فوتسال قم در آن مقطع در وضعیت خوبی قرار نداشت و هر تیمی که به قم می آمد به راحتی تیم ماهان تندیس قم را شکست می داد، از قضا تیم فوتسال فرش آراء مشهد نیز در نیم فصل اول در قم به برتری دست یافت و سه امتیاز را به راحتی کسب کرد. در واقع شکست در بازی نیم فصل اول برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد بود که منجر به ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم شد و این تیم با روی کار آوردن سرمربی سابق صبای قم یعنی محسن حسن زاده کم کم در مسیر تحول قرار گرفت. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 31 امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از 21 بازی قبل خود 9 پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (رفت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد. البته شاگردان حسن زاده به غیر از 8 باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ولی تیم فرش آراء مشهد با کسب 31 امتیاز اکنون تیم هفتم جدول رده بندی به شمار می رود و دیدار نیم فصل اول در قم با حساب 3 بر 2 به سود تیم فرش آراء مشهد به پایان رسیده است و دو تیم از ساعت 17:30 عصر چهارشنبه هفتم اسفند ماه در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس با یکدیگر دیدار می کنند. ماهان تندیس قم به غیر دیدار خارج از خانه در مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد باید در هفته‌های باقی مانده از لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به ترتیب در قم با میثاق تهران، در ساری با راه ساری و در قم با تیم شهید منصوری قرچک دیدار کند. به فینال جام حذفی فوتسال صعود می‌کنیم بهترین گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی تیمش برای کسب پیروزی و جواز صعود به فینال جام حذفی فوتسال خبر داد. محمد کرمانی تصریح کرد: بازی در برابر برنده مسابقه تیم‌های فوتسال فرش آراء مشهد یا شهرداری تبریز برای ما بسیار مهم است و برای صعود به فینال جام حذفی قصد داریم حریف خود را با تمام قدرت از پیش رو برداریم.

وی با اشاره به آمادگی ماهان تندیس قم برای قهرمانی در جام حذفی فوتسال کشور، تصریح کرد: دیدار با هر یک از دو تیم فرش آراء مشهد یا شهرداری تبریز در هر شرایطی حساس و سخت است و به هیچ عنوان نباید تصور کنیم که در برابر این تیم های مدعی کار آسانی در پیش داریم اما صد درصد به کسب پیروزی در این مرحله امیدواریم. کرمانی ابراز کرد: ما در مراحل قبل بازی های جام حذفی با کسب نتایج پرگل به خوبی آمادگی خود را برای قهرمانی در جام حذفی نشان داده ایم و رقیب آینده نیز تیمی نیست که نتوانیم آن را شکست دهیم، قطعا در بازی نیمه نهایی برای صعود به فینال مسابقات جام حذفی بهترین بازی خود را ارائه می‌کنیم. گلزن برتر تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر اظهار داشت: به اینکه کدام تیم حریف ما شود کاری نداریم، زیرا خودمان تیم بسیار خوب و هماهنگی داریم که در نیم فصل بسیار قوی شده است و در این بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و تا آخرین لحظه دست از تلاش نخواهد کشید. وی در خصوص شرایط ماهان تندیس برابر دیدار این هفته با فرش آراء مشهد بیان داشت: از نظر روحی و جسمانی بازیکنان ما به شرایط بسیار خوبی رسیده‌اند و متحد و یکدل هستیم تا بتوانیم در این بازی خارج از خانه تیم فرش آراء مشهد را شکست داده و بار دیگر در جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نیز دارای وضعیت بهتری شویم. روند رو به پیشرفت در ماهان تندیس قابل احساس است کرمانی عنوان کرد: در این فصل تیم بسیار خوبی داریم و با توجه به بازیکنانی که در بین راه جذب شده اند، تک تک نفرات ماهان تندیس قم از چهره‌های موفق فوتسال کشور هستند و همه ما در حال حاضر تنها به موفقیت در مسابقات جام حذفی فوتسال فکر می‌کنیم. وی یادآور شد: روند رو به پیشرفت در تیم ما قابل احساس است و قطعا با شرایطی که در حال حاضر داریم، با پیروزی در جدال با رقبای خود می توانیم به قهرمانی در نخستین دوره بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور نیز برسیم. لازم به ذکر است: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با عبور از سد تیم های پرسپولیس بهزیستی تهران، شاهین کرمانشاه و نظام مهندسی کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور رسیده و باید در این مرحله با برنده مسابقه تیم های شهرداری تبریز و فرش آراء مشهد دیدار کند. البته نماینده فوتسال قم در پانزدهمین دوره بازی های لیگ برتر و نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، 4 بازی دیگر با تیم های فرش آراء مشهد، میثاق تهران، راه ساری و منصوری قرچک را نیز در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال پیش رو دارد.


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن