تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803563620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: شعار قهرماني در آسيا نمي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: شعار قهرماني در آسيا نمي‌دهيم
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: دنبال حضور قدرتمند در ليگ قهرمانان آسيا هستيم و شعار قهرماني در اين رقابت‌ها را نمي‌دهيم.

جمشيد نظمي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شرايط تراکتورسازي گفت: وضعيت تيم بسيار خوب است و بازيکنان با روحيه‌اي که از قهرماني در جام حذفي به دست آورده‌اند خود را براي ديدار مقابل الاتحاد عربستان و اولين بازي ليگ قهرمانان آسيا آماده مي‌کنند. در آسيا ديگر بحث تراکتورسازي نيست و ما نماينده فوتبال ايران هستيم.

وي در مورد هدف تراکتورسازي از حضور در اين رقابت‌ها خاطرنشان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرماني و دادن اين نوع شعارها نيست با توجه به اينکه سال بعد نيز در اين رقابت‌ها حضور داريم در حال حاضر به دنبال ارائه عملکرد قدرتمند هستيم. ما بايد همچون سال گذشته تجربه دوم خود را پشت سر بگذاريم و فعلا براي اينکه بتوانيم ادعاي قهرماني داشته باشيم نياز به کار بيشتر داريم. اميدواريم در اين رقابت‌ها بتوانيم عملکرد مطلوبي داشته باشيم و بازي‌هاي هوادارپسند و خوبي را به معرض نمايش بگذاريم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با اشاره به اينکه اين تيم به حمايت هواداران در ليگ قهرمانان آسيا نياز دارد تصريح کرد: ما از هواداران براي حضور در ورزشگاه دعوت کرديم و بار ديگر اين کار را انجام مي‌دهيم. در آسيا تنها نماينده شهر تبريز و مردم آذربايجان نيستيم بلکه به عنوان نماينده فوتبال ايران فعاليت مي‌کنيم. بايد همان حماسه‌اي که سال قبل بر اثر حضور هواداران تراکتورسازي ايجاد شد امسال نيز همان حرکت را مشاهده کنيم. حضور پرشور هواداران منجر به اين مسئله شد که امتيازات فوتبال ما در کسب سهميه آسيايي بالا برود و به لطف خدا امسال چهار نماينده به طور مستقيم داشته باشيم. امسال نيز مي‌خواهيم همين حضور پرشور و پرتعداد را در ورزشگاه يادگار امام ببينيم.

نظمي در پاسخ به اين سوال که شکست تراکتورسازي مقابل راه‌آهن با حواشي زيادي همراه شد و شائبه اينکه بازيکنان تراکتورسازي با تمام قدرت در ميدان حاضر نشدند به وجود آمده است، گفت: راه‌آهن در ديدار هفته گذشته با تمام وجود مقابل ما در ميدان حاضر شد اين تيم با آن راه‌آهني که در جام حذفي مقابل ما به ميدان آمد تفاوت زيادي داشت آنها مي‌خواستند خود را از رده‌هاي پاييني جدول بالا بکشند به همين خاطر با تمام توان در ميدان حاضر شدند.

وي افزود: اين اتفاق در حالي رقم خورد که بازيکنان ما پس از بازي سنگين مقابل مس کرمان به مصاف راه‌آهن مي‌رفتند بايد اين شکست را فراموش کنيم و براي حضور قدرتمند در آسيا به اتحاد و همدلي برسيم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد اينکه برخي اين شکست را مشکوک قلمداد کردند اظهار داشت: ما در ديدار مقابل نفت تهران نيز شکست خورديم و در آن مسابقه به خاطر ديدار مقابل مس کرمان در جام حذفي به برخي بازيکنان استراحت داديم. سرمربي تراکتورسازي تشخيص داد مقابل راه‌آهن به برخي از نفرات استراحت بدهد. شکست در فوتبال امري بديهي است. تيم فوتبال بارسلونا شب گذشته با حضور تمامي ستاره‌هاي خود مقابل حريف 3 بر يک شکست خورد آيا بايد بگوييم آنها مقابل حريف با تمام توان حاضر نشدند؟ اوليويرا به علي کريمي، محمد ابراهيمي و چند بازيکن ديگر استراحت داد. زماني که دو گل خورديم در نيمه دوم يکي دو بازيکن اصلي را به تيم اضافه کردند اما چون شيرازه ما در مسابقه برهم خورده بود ديگر فرصت جبران وجود نداشت.

وي در مورد اينکه آيا در سه مسابقه پاياني ليگ برتر با تمام توان در ميدان حاضر مي‌شوند تاکيد کرد: ما کارمان را با قدرت ادامه مي‌دهيم. ليگ قهرمانان آسيا برايمان از اهميت بيشتري برخوردار است. ليگ برتر در رده دوم اهداف امسال قرار دارد چراکه ديگر اين مسابقات تاثير زيادي روي کارمان ندارد. بحث جدي نگرفتن نيست ما تمامي تيم‌ها را رقيب مي‌دانيم و هيچ باشگاهي برايمان فرق نمي‌کند به همين خاطر در هر مسابقه با تمام توان حاضر مي‌شويم.

يکشنبه 1392/12/04 14:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن