تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818981799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمی: تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا را جدی می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نظمی: تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا را جدی می گیرد تبریز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال این باشگاه لیگ قهرمانان آسیا را امسال جدی می گیرد و هدفمند در این رقابت ها حضور خواهد داشت.


جمشید نظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دومین فصل حضور تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا، یادآوری کرد: البته نباید از این تیم انتظارات غیرواقع و بیش از توان تیمی داشت، چرا که با توجه به ظرفیت های خود در این عرصه ظاهر می شویم.
وی افزود: بدون تردید تراکتورسازی با تمام توان و وجود خود در رقابت های آسیایی حاضر خواهد شد تا در این میدان مهم بین المللی جایگاه شایسته ای برای خود دست و پا کند.
نظمی با بیان اینکه برنامه ما برای جام باشگاه های آسیا انجام کار بزرگ نیست، اظهار کرد: تراکتورسازی سال دوم حضور خود در آسیا را سپری می کند و نباید توقعات بیش از حد از این تیم وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: اما برای فصل آینده باید با یک برنامه ریزی خوب و منسجم حضوری مقتدرانه در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا داشته باشیم.
نظمی گفت: بر همین اساس حضور با صلابت و محکم در لیگ برتر و جام حذفی سال آینده نیز جزو اهداف اصلی ما است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه آینده در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن