تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث مجتمع دامپروری در بزرگترین منطقه قشلاقی استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران نصیری خبر داد:
احداث مجتمع دامپروری در بزرگترین منطقه قشلاقی استان تهران
ورامین - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور عشایر استان تهران با تجلیل از عشایر ورامین گفت: منطقه عشایری شهرستان ورامین بزرگترین منطقه قشلاقی استان تهران است.



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار ورامین روز گذشته در جریان دیدار با سیروس نصیری مدیرکل امور عشایر استان تهران نقش روستاییان و عشایر را در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: این قشر زحمتکش جامعه در عرصه‌های مختلف کشور همواره حماسه آفرینی‌های فراوان داشته‌اند.

محسن خوانساری به نقش اساسي عشاير در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: عشاير در دوران دفاع مقدس شهداي زيادي تقديم ايران كردند و امروزه در سنگر دفاع از ولايت به پاسداري مشغول هستند.

این مسئول اضافه کرد: عشاير با هوشياري و پيروي از ولايت در دوران دفاع مقدس رشادت‌هاي كم‌نظيري را از خود به جاي گذاشتند و امروز نيز با تبعيت از منويات رهبر معظم انقلاب و براي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي آماده هرگونه جانفشاني هستند.

وی ادامه داد: عشایر به عنوان ذخایر انقلاب نقش اساسی و بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشته اند و همواره مدافع مبانی انقلاب اسلامی بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده اند.

خوانساری گفت: تقدیم هزاران شهید و ایثارگر در دوران دفاع مقدس توسط جامعه عشایری کشور حکایت از نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین این قشر عظیم و سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش عشایر در زمینه تولید بی بدیل بوده و از این لحاظ از اقشار پیشرو جامعه محسوب می شوند و عشایر را می توان بهترین الگوی کاربرد فرهنگ کار و تلاش دانست.

خوانساری بیان داشت: امروز اقتصاد از محوری‌ترین مسائل کشور است و با توجه به جانفشانی‌های عشایر در روزهای سخت به جرأت می‌توان گفت عشایر در تحول اقتصادی کشور نقش تأثیرگذاری دارند و عشایر دخیل آن هستند.

این مسئول تأکید کرد: عشایر ورامین مایه افتخار نظام اسلامی هستند و این دلاور مردان سابقه طولانی و درخشانی از غیرت و جوانمردی و دفاع از ارزشهای اسلامی را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

فرماندار ورامین به برگزاری جلسات شورای عشایری در این شهرستان تاکید کرد و افزود: این جلسات در سال ۹۳ هم با هدف بهبود اوضاع عشایر این شهرستان به طور منظم برگزار می شود.

سیروس نصیری نیز در این دیدار با تجلیل از عشایر شهرستان ورامین اظهار داشت: منطقه عشایری شهرستان ورامین بزرگترین منطقه قشلاقی استان تهران است.

مدیر امور عشایر استان تهران اظهار داشت: عشاير با هوشياري و پيروي از ولايت در دوران دفاع مقدس رشادت‌هاي كم‌نظيري را از خود به جاي گذاشتند و امروز نيز با تبعيت از منويات رهبر معظم انقلاب و براي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي آماده هرگونه جانفشاني هستند.

وی به اهمیت تشکیل منظم جلسات شورای عشایری در شهرستانهای استان تهران تاکید کرد و افزود: در سال ۹۱ استان تهران به دلیل تشکیل ۳۱ جلسه شورای عشایری شهرستانی و استانی با ۲۷۰ مصوبه و اجرایی شدن ۷۰ درصد این مصوبات در کشور برتر شد. این مسئول به احداث مجتمع دامپروری رازق آباد در شهرستان ورامین اشاره کرد و افزود: به منظور احداث این مجتمع ۹۴ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

نصیری گفت: با احداث این مجتمع دامپروری یک هزار تن به تولیدات گوشت قرمز استان تهران اضافه می شود.
 


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن