تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران: نظام اسلامی ایران قدرت منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار تهران: نظام اسلامی ایران قدرت منطقه است دماوند – پردیس – ایرنا - استاندارتهران گفت: دولت تدبیر و امید روند بسیار خوبی در تعامل با کشورهای همسایه با کمترین هزینه و حفظ عزت، مصلحت و حکمت در چارچوب سیاست های نظام به پیش برده و اکنون دنیا پذیرفته که نظام اسلامی قدرت منطقه است و باید با این نظام تفاهم کند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، استاندار تهران در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان پردیس علاوه بر افتتاح چندین پروژه همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در پارک فناوری این شهر حضور یافت.
ˈسید حسین هاشمیˈ با گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع مدیران و مسوولان شهرستان پردیس گفت: توسعه اقتصادی دولت یازدهم به عنوان سیاست های محوری، سیاستی کاملا منطقی است.
وی افزود: رشد منفی پنج و هشت دهم درصد اقتصادی درسال 91 که با اهداف چشم انداز 20 ساله ترسیم شده، رقم رشد متوسط هشت درصد را پیش بینی کرده است که این رقم دربرنامه بیست ساله به منفی پنج و هشت دهم درصد تبدیل می شود.
استاندار تهران بیان کرد: در سال 92 این رقم به صفر می رسد، ولی انتظار مردم و مدیران را برآورده نمی کند و رکود تورمی که از قبل حاکم شده در اشکال گوناگون اثرات خود را نشان می دهد.
این مقام مسوول با اشاره به یوم ا.. 22 بهمن گفت: دو عامل سبب شده اثرات تورمی در حد انتظارات غربیها نباشد.
وی با بیان به حضور پر شور و شعور مردم در حمایت کامل و همه جانبه از نظام، خاطرنشان کرد: آینده خوب و مطمئن کشور از برکات ظهور حضرت مهدی (عج) و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است که شجاعانه، آگاهانه و مقتدرانه درعبور از تلاطم ها اهداف نظام و انقلاب اسلامی را هدایت می کنند.
استاندار تهران با اشاره به ایستادگی و حضور شجاعانه مردم و موضع گیری های داهیانه مقام معظم رهبری گفت: برغم تحریم های بانکی و مشکلات گوناگون اقتصادی، مدیران نظام توانسته اند بر بسیاری از مشکلات اقصادی فائق آیند.
وی شکست سیاست های صهیونیست ها و استکبار غرب به سرکردگی آمریکا را ازعنایت امام زمان (عج) و برکات نهضت عاشورای حسینی دانست و خاطرنشان کرد: با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و مدیریت هوشمندانه و مدبرانه رییس جمهوری اسلامی، حقوق ملت ایران که مدتها کشورهای غربی آن را بلوکه کرده بودند، اکنون به ملت ایران بازگردانده شده و می شود.
این مقام مسوول با اشاره به موفقیت های مذاکرات ژنو گفت: در راستای تفاهمنامه ژنو، ژاپن بخشی از مطالبات کشور را برگردانده است که پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی محسوب می شود.
استاندارتهران ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل مناسب دولت تدبیر و امید، گره های اقتصادی کشور برطرف و نیازهای جامعه تامین شود.
در ادامه مراسم ˈمهدی مهاجرˈ فرماندار شهرستان پردیس گزارشی از اقدامات نهادها و دستگاههای شهرستان و مراسم افتتاح این طرح ها در نهمین روز از دهه مبارک فجر برای حاضران در مراسم ارائه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین توسلیˈ امام جمعه شهرهای پردیس بومهن با اشاره به مشکلات فرهنگی و دو شیفته بودن مدارس منطقه گفت: زیرساخت های آموزش و پرورش شهرستان با مشکلاتی روبرو است و روزانه 15 نفر به دانش آموزان منطقه اضافه می شود.
وی با بیان ضرورت ساخت مصلای پردیس از استاندار تهران خواست: در ساخت این پرو‍‍‍‍‍‍‍ژه و مشکلات فرهنگی منطقه تسریع شود.
ˈمحمد لالهˈ شهردارپردیس درادامه مراسم با اشاره به افتتاح شش اداره در این شهرستان گفت: شهرداری پردیس حمل و نقل عمومی را با برخورداری از 20 اتوبوس انجام می دهد.
وی با با بیان به مطالعات انجام شده برای احداث مترو شهرستان پردیس از استاندار تهران خواستار تسریع در تخصیص بودجه برای تملک 30 دستگاه اتوبوس بین شهری از وزارت کشور تا زمان احداث و تکمیل مترو پردیس برای کمک به تردد شهروندان شد.
شهردار بومهن با اشاره به افتتاح کمربندی جنوبی در یک سال گذشته گفت: این شهر فاقد کمربندی درضلع شمالی است و هم اینک کمربندی شمالی شهر از به دلیل بروز مشکلات متعدد برای منطقه ضرورتی انکارناپذیر است.
ˈحسینعلی سلیمانی فرˈ رییس آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به مدارس بومهن که دو شیفت پرتراکم دارند، گفت: درصورتی که تا سال آینده حداقل پنج مدرسه به آمار کنونی مدارس افزوده نشود به ناچار تعدادی از مدارس شهرستان سه شیفته خواهند شد.
وی از استاندار تهران خواستار تخصیص اعتبار لازم برای انجام پرو‍‍ژهای نیمه کاره درشهر بومهن و پردیس برای پیشگیری از سه شیفت شدن مدارس شد.

* همچنین با حضور استاندار تهران و دیگر مسوولان شهرستان، دو هزار واحد مسکونی فاز سه پردیس در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
سید حسین هاشمی در نهمین روز از سی و پنجمین بهار انقلاب همچنین از فاز 11 پردیس (سایت کوزو) بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
استاندار تهران در این سفر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون رفاه و امور اجتماعی، بهزیستی، دارایی و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان پردیس را نیز افتتاح کرد.
بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه فنی و حرفه ای پردیس، افتتاح کلانتری جاجرود، پروژه گازرسانی به روستاهای خسروآباد، کمرد، شمس آباد و تپه سیف از دیگر اقدامات استاندار تهران در سفر به شمال شرق استان تهران بود.
هاشمی همچنین در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان بخشداری جاجرود نیز شرکت کرد.
شهر پَردیس مرکز شهرستان پردیس در شرق شهر تهران است.
شهرستان پردیس با مساحت یک هزار و 378 کیلومتر مربع از 55 آبادی، روستا، نواحی کارگاهی، مناطق زراعی، دو شهر پردیس و بومهن و دو بخش جاجرود و بومهن تشکیل شده است.
محدوده جغرافیایی این شهرستان از روستای «تلو» در «سرخه حصار» آغاز شده و تا انتهای بخش بومهن ادامه دارد.
شهرستان 200 هزار نفری پردیس از غرب با تهران، از شرق با شهرستان دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت دارای مرز مشترک است.
این شهرستان با آغاز اجرای طرح های مسکن مهر به یکی از قطب های اجرای این پروژه ملی در کشور و استان تهران تبدیل شد و بر اساس اعلام مسوولان امر، تا پایان سال 92 جمعیت شهر پردیس از شهرستان پردیس با واگذاری واحدهای مسکونی این پروژه ملی به 600 هزار نفر می رسد.
پارک فناوری پردیس نیز به عنوان مهمترین پارک علم و فناوری ایران در مجاورت این شهر در حال ساخت است.
این پارک در فاز اول 20 هکتار بوده و افق توسعه آن تا 1000 هکتار پیش بینی شده است.
این شهرستان در آذر ماه 1391 متشکل از بخش های بومهن و جاجرود (ارتقا یافته) در تابعیت استان تهران ایجاد شد.
جلسه شورای اداری فرمانداری پردیس با حضور استاندارتهران، فرماندار پردیس، امام جمعه پردیس، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران بومهن و جاجرود، مدیران و مسوولان دستگاه های منطقه در سالن اجتماعات سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.
تهرام /8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن