تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های خوبی در پینگ پنگ آذربایجان شرقی وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظرفیت های خوبی در پینگ پنگ آذربایجان شرقی وجود دارد تبریز - ایرنا - رییس هیات پینگ پنگ آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت ها و توانایی های خوبی در این رشته در استان وجود دارد.


مسعود ژاله رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: عناصر انسانی سرمایه های عظیم این رشته به شمار می روند و از تمام نیروها و ظرفیت های انسانی و توان مربیان و بازیکنان در راه اعتلای این رشته استفاده خواهیم کرد.
وی از تهیه منشور توسعه و اعتلای پینگ پنگ آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این منشور بر بازیکن سازی، درآمد زایی، تقویت شهرستان ها، توجه به بخش بانوان، علمی کردن ورزش و افزایش توان علمی مربیان و داوران تاکید شده است.
ژاله رجبی همچنین در خصوص حضور تیم استان در رقابت های لیگ برتر سال آینده افزود: این تیم 9 نفره با نام شهرداری تبریز از سال اینده در لیگ برتر تنیس روی میز کشور حضور خواهد یافت تا داشته های این استان را در عرصه ملی به نمایش بگذارد.
وی در مورد وضعیت فعلی این رشته در شهرستان ها اظهارکرد: با توجه به ظرفیت بالقوه ای که در این زمینه در استان وجود دارد و همچنین حضور افراد مجرب در حوزه مربیگری و داوری و بازیکنان و پیشکسوتان در شهرستان ها، ضرورت دارد در قالب مشارکت و کار تیمی و توزیع وظایف، این ورزش را بیش از پیش در شهرستان ها گسترش داده و فعال تر کنیم.
رییس هیات پینگ پنگ آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های آتی هیات برای ارتقای این ورزش، افزود: برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی برای گروه های مختلف، برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقا دانش فنی مربیان و داوران، مشارکت دادن شهرستان ها و مهمتر از همه شناسایی استعدادهای این رشته از جمله برنامه های هیات است.
7233/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن