تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798303489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ در استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ در استقلال
اتفاقاتی که از نظر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس رخ داد سبب شد تا حرف و حدیث‌ بسیاری در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان این فصل سرخپوشان به گوش برسد. بازیکن میلیاردی در ترکیب این فصل استقلال اتفاقاتی که از نظر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس رخ داد سبب شد تا حرف و حدیث‌ بسیاری در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان این فصل سرخپوشان به گوش برسد. در این خصوص گفته می‌شد که پرسپولیسی‌ها این فصل هزینه بسیاری را صرف بستن تیم کرده‌اند و البته در پی این موضوع سازمان لیگ مدعی شد که سرخپوشان از نظر هزینه‌های مالی سومین تیم این فصل هستند. در این خصوص گفته می‌شد که استقلال بالاتر از سرخپوشان قرار دارد. در این خصوص با یکی از مسئولان باشگاه صحبت کردیم که این موضوع را تایید کرد ولی استدلال‌های منطقی را هم برای بیشتر بودن قرارداد استقلالی‌ها به زبان آورد.

حضور در نیمه نهایی آسیا

استقلال این فصل نماینده ایران در جمع ۴ تیم برتر آسیا بود و باید به هر شکل ممکن از اعتبار خود دفاع می‌کرد. به همین دلیل فتح‌اله‌زاده تلاش کرد تا ابتدای فصل تمام نفرات حاضر در فهرست موردنظر قلعه‌نوعی را جذب کند و در این خصوص با وجود مشکلات مالی باشگاه تلاش کرد تا نظر مساعد بازیکنان را از نظر مالی جلب نماید. با توجه به این که بازیکنان موردنظر قلعه‌نوعی اکثرا با پیشنهادهای خارجی خوبی روبه‌رو شده بودند و در حال رفتن به آن سوی مرزها بودند به همین دلیل مدیرعامل تیم تلاش کرد تا مبلغ مناسبی برای آنها در نظر بگیرد تا این نفرات هم زیاد از نظر مالی ضرر نکنند. البته رقمی که باشگاه استقلال به این بازیکنان داد، نیمی از مبلغ پیشنهادی از سوی تیم‌های قطری و اماراتی هم نبود ولی در هر صورت بازیکنان استقلال با تعصب بالا و برای قهرمانی در آسیا قبول کردند با مبلغ پایین‌تر آبی‌پوش شوند.

آندو رکورد شکست

آندرانیک تیموریان را باید گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر دانست. هافبکی که هم توانست رکورد قرارداد نکونام با ۷/۱ میلیارد تومان در استقلال را بشکند و هم یک رقم جدید را در تاریخ لیگ برتر برای خود به ثبت رساند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که رقم قرارداد آندو مبلغی در حدود ۱/۲ میلیارد تومان است البته باشگاه استقلال متعهد شد این مبلغ را به علاوه ۲۵۰ میلیون طلب تیموریان از سال‌های گذشته به او پرداخت کند.

استقلال و ۶ بازیکن میلیاردی

سوای آندرانیک تیموریان، استقلال این فصل بازیکنان میلیاردی دیگری را هم در اختیار داشت. رحمتی، منتظری، نکونام، حیدری و قاضی بازیکنانی بودند که رقم قرارداد آنها بالای یک میلیارد می‌شد. به گفته یکی از مسئولان باشگاه همین ۶ بازیکن هزینه‌ای بالغ بر ۴/۹ میلیارد تومان روی دست باشگاه گذاشته است که رقم قابل توجهی به حساب می‌آید ولی اگر فتح‌اله‌زاده با درخواست‌های مالی این بازیکنان موافقت نمی‌کرد، آنها با رقمی بسیار بیشتر راهی تیم دیگری می‌شدند.

سود ۲ میلیاردی از جدایی‌ها

اما با وجود این که بسیاری روی هزینه ۴/۹ میلیاردی استقلال برای ۶ بازیکن زوم می‌کنند، نباید از این موضوع غافل شد که جدایی منتظری و نکونام سودی هم به فتح‌اله‌زاده‌ رساند. این دو بازیکن با دریافت فقط بخشی از قرارداد خود که حدود ۴۰ درصد می‌شد از جمع آبی‌پوشان جدا شدند تا باشگاه استقلال حدود دو میلیارد از هزینه‌های خود را کمتر کند. این در حالی است که مجیدی و گوران لاوره نیز هر کدام ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت کردند و از این تیم جدا شدند. 



منبع: روزنامه نود




1392/11/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن