تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری‌راد: خاتمی به نظام وفادار است، باید از ظرفیت او استفاده شود/ موضوع موسوی و کروبی می‌تواند با پادرمیانی هاشمی و روحانی سریعتر حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
انصاری‌راد: خاتمی به نظام وفادار است، باید از ظرفیت او استفاده شود/ موضوع موسوی و کروبی می‌تواند با پادرمیانی هاشمی و روحانی سریعتر حل شود

انصاری‌راد: خاتمی به نظام وفادار است، باید از ظرفیت او استفاده شود/ موضوع موسوی و کروبی می‌تواند با پادرمیانی هاشمی و روحانی سریعتر حل شود
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم معتقد است که رییس دولت اصلاحات به نظام و انقلاب وفادار است و باید از ظرفیت های او به نفع نظام استفاده کرد.

حسین انصاری راد رییس کمسیون اصل نود مجلس ششم در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز، در مورد حضور پررنگ سید محمد خاتمی در عرصه سیاسی در چند ماه اخیر، گفت: سیدمحمد خاتمی و همه اصلاح‌طلبان در انقلاب اسلامی نقش داشتند و به انقلاب و امام خمینی وفادارند.

وی با اشاره به اینکه خاتمی هیچ گاه نقش خود را در برابر جمهوری اسلامی دست کم نگرفته است، افزود: بسیاری از اصلاح طلبان عمر و جوانی شان را برای انقلاب صرف کردند، به نظر من آقای خاتمی در تمام شرایط چه وقتی که در عرصه سیاسی بسیار فعال بود و چه وقتی که ناگزیر سکوت کرده بود به نظام وفادار بود و روی مسائل مربوط به نظام جمهوری اسلامی حساس بوده است.

نماینده مجلس ششم با اشاره به شرایط کشور در هشت سال گذشته گفت: امروز 35 سال از عمر جمهوری اسلامی گذشته و شرایط کشور بسیار حساس است. از سوی دیگر در هشت سال دولت احمدی نژاد لطمات بزرگی به جمهوری اسلامی به اقتصاد کشور و اخلاق جامعه وارد شد.

وی افزود: بر اساس احادیت نبوی «کاد الفقر ان یکون کفراً» میان فقر و کفر فاصله ای نیست و در شرایطی فقر در جامعه گسترش پیدا کرده، نمی توان از آن جامعه اخلاق و معنویت و ایمان انتظار داشت. در هشت سال دولت احمدی نژاد دست مردم از امکانات اقتصادی کوتاه شد و از فرصت های بزرگی مانند درآمد 800میلیارد دلاری به جز تورم بالا و رشد منفی شش درصدی اقتصادی چیز دیگری برای کشور به دست نیامد و روز به روز تحریم های کشور افزوده شد.

این روحانی اصلاح طلب با اشاره به اینکه حضور خاتمی در این شرایط نشان م‌ دهد که او به سلامت کشور و انقلاب اعتقاد دارد، خاطر نشان کرد: او با حساسیت برای رفع مشکلات کشور در میدان حضور پیدا کرده است. وجود سید محمد خاتمی در جمهوری اسلامی در شرایط فعلی یک نعمت بزرگ و یک فرصت برای کشور است و هم مردم و هم مسئولان عالی رتبه کشور باید از وجود وی استفاده کنند، چراکه او انسان با اخلاق و با فضیلتی است و چه در داخل و چه در خارج از کشور اعتبار بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: خاتمی هم دنیا را می شناسد و هم زمانه خودش را، ضمن اینکه اعتبار ویژه‌ای در عرصه بین المللی دارد و به جاست و حتی واجب است که در شرایط کنونی،از این ظرفیت استفاده شود.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در مورد فشار به دولت برای تحقق شعار انتخاباتی رفع حصر موسوی و کروبی با تاکید بر اینکه این دو موسوی و کروبی هر دو از یاران انقلاب هستند، گفت: به نظر من حصر موسوی و کروبی به نفع کشور نیست، البته معتقدم باید از طریق آقای خاتمی و آقای هاشمی ارتباطی برقرار شود و مصالحه ای انجام شود که رفع حصر به نحوی صورت بگیرد که موجب سوء استفاده کسانی که علاقه ای به نظام ندارند، نشود.

انصاری تصریح کرد: اطمینان دارم موسوی و کروبی هم نمی خواهند از آنها سوء استفاده شود و قطعا مسئله مهم برای این دو نفر نیز استحکام نظام جمهوری اسلامی و بقای نظام است و این مسئله باید با پادرمیانی آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی هر چه زودتر به صورت یک مصالحه و تفاهم کامل انجام بگیرد.







1392/11/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن