تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802508267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزیز محمدی: دولت به تیم ملی کمک کند/گودرزی: تیم ملی فوتبال نماد هویت ملی ما است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تکرار/همه ایران، حامی تیم ملی فوتبال ایران + مصاحبه ها
عزیز محمدی: دولت به تیم ملی کمک کند/گودرزی: تیم ملی فوتبال نماد هویت ملی ما است
همایش همبستگی ملی در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همایش همبستگی ملی در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 آغاز شد.

محود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، محمدمهدی نبی، هادی آیت‌اللهی، سید هادی حسینی، مهدی تاج، اکبر غمخوار، محمد رویانیان، هادی طباطبایی، صادق درودگر، حسین کلانی، یحیی گل‌محمدی و معاون وزیر نفت و سفیر برزیل از جمله افراد حاضر در این همایش هستند.

بانک پاسارگاد حامی تیم ملی فوتبال ایران شد.

در این مراسم تعداد زیادی از چهره های فوتبال و همچنین سینما حضور دارند.

کلیپی از روند صعود تیم ملی ایران به جام جهانی2014 برزیل با عنوان «داستان یک صعود» برای حضار پخش شد.

کلیپی از گل‌های تیم ملی در راه جام جهانی 2014 برزیل و شادی‌های مردم در این مراسم پخش شد.

از سفرای برزیل و آرژانتین و همچنین حسن روشندر این مراسم با اهدای گلدان‌های صنایع دستی تجلیل شد.

از تمبر تیم ملی رونمایی شد

علی کفاشیان، محمود گودرزی، کارلوس کی‌روش و حسین کلانیو قاسمی رئیس بانک پاسارگارد از تمبر تیم ملی فوتبال رونمایی کردند. مهر این تمبر را وزیر ورزش زد و همه افراد بالا آن را امضا کردند.





بعد از رونمایی از تمبر تیم ملی دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد بر روی آن نوشت «ان‌شاء‌الله موفق باشید»، حسین کلانی نوشت «آرزوی موفقیت و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران دارم»، وزیر ورزش و جوانان هم نوشت «به امید پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان» و علی کفاشیان هم نوشت که «بچه‌ها متشکریم!»
از حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد
فدراسیون فوتبال و بانک پاسارگارد تفاهمنامه‌ای را امضا کردند. علی کفاشیان، محمود گودرزی، کارلوس کی‌روش و حسین کلانی و قاسمی رئیس بانک پاسارگارد از حامی مالی تیم ملی فوتبال رونمایی کردند.** محمدی: دولت به تیم ملی کمک کندعزیزالله محمدی پیش از شروع مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اسپانسر تیم ملی، اسپانسر خیلی خوبی است ولی از حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواهش می‌کنم بودجه‌ای جدا برای فدراسیون فوتبال در نظر بگیرد تا این بودجه مستقیم به فدراسیون داده شود چرا که دولت ما، دولت فقیری نیست و برای حضور خوب در جام جهانی به اردوهای قوی نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون با رئیس جمهور جلسه‌ای خواهد داشت یا خیر ، گفت: وقتی تمام جلسات ما به پایان رسید، از آقای روحانی می‌خواهیم تا جلسه نهایی را با وی برگزار کنیم که هنوز تاریخ 24 اسفند برای جلسه با روحانی قطعی نیست.

محمدی در پایان تاکید کرد: ستاد حمایت از تیم ملی چند جلسه دیگر برگزار خواهد کرد و حتی با ترکان مشاور رئیس جمهور و روستایی مسئول دانش آموزی ورزش هم  جلساتی برگزار خواهیم کرد.

** کفاشیان: دولت و وزارت ورزش کمک کردند پا به میدان بگذاریم

علی کفاشیان رئیس فدراسیون در مراسم همایش همبستگی از تیم ملی فوتبال در جام حهانی 2014 برزیل گفت: با توجه به حمایت‌های دولت و تلاش وزارت ورزش و جوانان، کمک شد تا پا به میدان گذاشته و با یافتن حامی توانمند امکانات و دارایی خود را در همه سطوح و بخش‌های زیرمجموعه افزایش دهیم.






کفاشیان در ادامه گفت: گروه مدیریت بانک پاسارگاد با همکاری شرکت فناپ که وابسته به همین بانک است، علاوه بر پیش قدم شدن برای انجام وظیفه ملی کمک کردند تا از ظرفیت فوتبال بهره‌وری حداکثری شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: نگاه ما با توجه به برنامه‌های فیفا به سوی تجاری‌سازی و مشارکت با هواداران، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان محصولات مختلف است و انتظار داریم که شرکت‌ها و بخش‌های مختلف در راستای این همبستگی مانند سایر کشورها در آستانه جام جهانی به تیم ملی کمک کنند.

** کی‌روش:‌ در فوتبال پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه این مراسم گفت: در درجه اول از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم و همین طور ریاست نهاد ریاست جمهوری و تمامی عزیزان و مسئولینی که اینجا هستند.

پیشکسوتان فوتبال، ریاست فدراسیون و نمایندگان تمامی باشگاه‌های فوتبال و همین طور همکاران عزیزم تمامی مربیان. خواستم از جانب تیم ملی و همه بازیکنان تیم ملی به تک‌تک شما و مردم ایران صعود تیم ملی به جام‌جهانی را تبریک بگویم و همین طور مراتب قدردانی‌مان از شما را اعلام کنم. از اصحاب عزیز رسانه، آقایان، خانم‌ها و تک‌تک شما عزیزان و همین‌طور از تمام تک‌تک کسانی که در مسابقه‌های تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی همراه بودند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: 114 روز تا حضور در جام‌جهانی باقی مانده است. 16 هفته. تماشاگرانی که می‌خواهند جام جهانی 2014 را ببینند 6 تا 10 برابر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است. اخیرا تمامی بلیت‌های جام‌جهانی فروش رفته است و متاسفانه بلیتی باقی نمانده برای کسانی که جام‌جهانی را می‌خواهند از نزدیک ببینند. بیش از 45 درصد از جمعیت کل جهان که تقریبا با 3 و نیم میلیارد نفر برابری می‌کند توجه‌شان به این جام جهانی است. در کشورهای فوتبال‌دوست مثل ایران، آرژانتین، برزیل تخمین زده شده که بیش از 45 درصد جمعیت بازی‌ها را به طور زنده تماشا خواهند کرد که تخمین زده شده بالای 50 میلیون نفر در ایران بازی‌ها را زنده نگاه می‌کنند.

وی افزود: این بدین معناست که ما 114 روز از وظیفه بزرگی که بر دوش داریم، فاصله داریم و خوشحالیم که این همکاری را میان فدراسیون و بانک پاسارگاد برای حمایت از تیم ملی شاهد هستیم. از جانب فوتبال می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به بانک پاسارگاد تبریک بگویم و تشکر کنم و خوشحالیم که شما برای حمایت از تیم ملی همکاری کردید و مطمئن باشید که افسوس این فرصت را به هیچ وجه نخواهید خورد. این وظیفه فدراسیون، مربیان و بازیکنان است که بتوانند این مشارکت را به نحو احسن انجام دهند تا نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود و امیدوار هستم این برنامه خوبی باشد برای دیگر حامیان که قدم جلو بگذارند و از فوتبال و تیم ملی حمایت کنند. همان طور که شما می‌دانید یک تیم 11 بازیکن دارد که این 11 بازیکن می‌توانند 11 بخش VIP را ایجاد کنند و نماینده همه باشگاه‌ها در تیم ملی هستند. در فوتبال پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد چرا که اگر این طور بود رئال مادرید باید هر سال جام‌ها را از آن خود می‌کرد ولی با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری صحیح و برنامه‌ریزی مدبرانه می‌توانیم آینده فوتبال ایران را تضمین کنیم. اگر بتوانیم باعث پیشرفت و ارتقای سطح فوتبال شویم،‌ تاثیرات مفیدی را در اقشا مختلف جامعه خواهد گذاشت.

کی روش در پایان گفت: تبریک می‌گویم باز به همه تبریک می‌گویم. سعی می‌کنیم وظایف خودمان را به نحو احسن انجام دهیم تا در میان 32 تیم جام‌جهانی شاهد حضور موفقیت‌آمیز ایران باشیم و باز هم به همه شما تبریک می‌گویم. این مشارکت به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

** گودرزی: تیم ملی فوتبال نماد هویت ملی ما است

محمود گودرزی - وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس یک تحقیق علمی که خودم روی مسابقات ورزشی انفرادی مانند کشتی و تکواندو و رشته‌های جمعی مانند فوتبال و بسکتبال داشته‌ایم ورزش بر افزایش هویت ملی و دینی ما تاثیر بسیار زیادی دارد.






وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد:‌ در این میان ورزش‌های جمعی و البته فوتبال تاثیر بسیار بیشتری بر این هویت خواهند داشت. فوتبال به عنوان یک عنصر جذاب مفهومی فراتر از ورزش دارد و تاثیر زیادی بر جوامع، همچنین افزایش هویت دینی و ملی می‌گذارد.

گودرزی خاطر نشان کرد: انسجام داخلی می‌تواند این هویت را ایجاد کند و در تمامی عرصه‌های مذهبی و ورزشی تاثیرگذار باشد. میلیاردها نفر در سراسر دنیا، همگرایی خوبی به وسیله ورزش فوتبال و مستطیل سبز دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این مفهوم جادوگونه از فوتبال برای ما بدیهی است و امیدواریم ایران بتواند در این مقطع حضور خوبی در جمع برترین‌های دنیا داشته باشد.

گودرزی افزود: این حضور باید قدرتمندانه باشد و باید از تیم ملی خود به عنوان نماد ملی حمایت کنیم. وظیفه همه ما حمایت از هویت ملی و تمامیت ارزی کشور است.

وی در پایان گفت:‌ آحاد مردم امیدوار به توفیق تیم ملی هستند و باید از کسانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند و همه زحمتکشان عرصه فوتبال از جمله کادر فدراسیون فوتبال تقدیر شود. وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال و همکارانشان با حمایت‌های مالی و معنوی می‌توانند در جام جهانی موفق شوند.

** رویانیان: تا آخر عمرم پرسپولیسی می مانم/بعد از لیگ حرف هایم را می زنم!

 رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز گفت: پس از بازی های لیگ مسائلی است که عنوان خواهم کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال متعلق به همه است و همه باید از آن حمایت کنند.

رویانیان گفت: من تا پایان عمر پرسپولیس می مانم و پس از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز با وی صحبت هایی خواهم داشت.

وی درباره مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس که 60 میلیارد تومان عنوان می‌شود، گفت: شک نکنید آن چیزی که خودم گفته بودم، درست است حالا هر کسی تفسیر خودش را دارد. من خبری را بعد از پایان لیگ اعلام می‌کنم که چقدر به درآمدهای پرسپولیس اضافه کرده‌ام و الان کسی متوجه نیست. وی درباره بی‌توجهی‌اش به وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی، تاکید کرد: وزیر هم یک نفر مثل بقیه است نه من او را می‌شناسم و نه او مرا می‌شناسد! من مخلص شما (خبرنگاران) هستم.** نبی: دیدار تدارکاتی ایران و آنگولا در وین برگزار می شود
مهدی محمدنبی در حاشیه مراسم معرفی حامی تیم ملی فوتبال ایران، در مورد انتخاب مربی برزیل به جای سیموئز به عنوان مربی تیم ملی گفت: از معرفی دستیار برزیلی خبر ندارم.

وی در مورد محل برگزاری دیدار تیم ملی ایران با آنگولا خاطرنشان کرد: این بازی روز 30 ماه می (9 خردادماه سال 93) در شهر وین اتریش برگزار شده و تیم ملی 31 ماه می (10 خردادماه) به ایران برمی‌گرد.

دبیر فدراسیون فوتبال افزود: مراسم خداحافظی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود با آفریقای جنوبی هم بازی کنیم که توافق در خصوص برگزاری این دیدار بین طرفین حاصل نشد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن