تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802899120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی:وظیفه مهم رسانه ها افزایش هیجان در مردم برای کمک به تیم ملی فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حسینی:وظیفه مهم رسانه ها افزایش هیجان در مردم برای کمک به تیم ملی فوتبال است تهران - ایرنا - سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: تیم ملی فوتبال به جام جهانی راه یافته و این اتفاق خوبی است اما مهم ترین نقش را برای کمک به این تیم رسانه ها بر عهده دارند که هیجان مردم و مسوولان را باید افزایش دهند.


سید هادی حسینی درحاشیه همایش حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل با بیان اینکه تلاش می کنیم فضای مشارکت را ایجاد کنیم، افزود:در این ارتباط نیاز به کمک مسوولان، رسانه ها و مردم داریم.
وی افزود: باید تمامی مردم در تهران و شهرستان ها وادارات کل ورزش و جوانان استان ها به این فضا ورود پیدا کرده و از تیم ملی در سطوح مختلف حمایت کنند.
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درادامه به نقش بی بدیل رسانه ها در اجرایی شدن این مهم اشاره و تصریح کرد: رسانه ها با تهیه خبر و انتشار آن از اتفاقات تیم ملی باید به تیم ملی کمک و هیجان مردم و مسوولان را برای کمک به این تیم افزایش دهند تا حمایت های بیشتری از ملی پوشان بعمل آید.
حسینی با بیان اینکه ایرانیان مردمانی منسجم هستند، ادامه داد: حضور نهادهای مردمی برای کمک به مردم از دیر باز تا کنون بوده از این رو معتقدم مردم در حمایت از تیم ملی کم نخواهند گذاشت.
وی درباره خصوصی شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: خصوصی شدن باشگاه ها یک قانون است و این دو باشگاه نیز از این قانون مستثنی نیستند و باید به زودی خصوصی شوند.
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال اجرای قانون است، اضافه کرد: همه باشگاه ها طبق قانون باید خصوصی شوندو ما مخالف کمک به تیم های ورزشی نیستیم، اما معتقدیم طبق قانون باید اول خصوصی شوند و در صورت نیاز به آنان کمک شود.
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد زمانی که برای خصوصی شدن این باشگاه درنظر گرفته شده است، کافی نیست اظهار داشت: 20 سال است که می گوییم زمان آن نرسیده که این قانون اجرایی شود، الان هم عجله ای در کار نیست، اما اگر ما متقاعد شویم وزارت ورزش در زمان مقرر نمی تواند این مهم را اجرایی کند، به آنان فرصت بیشتری داده خواهد شد.
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا مجلس به تیم ملی از نظر مالی کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: مجلس نمی تواند کمک مالی کند، اما می تواند از دیگران برای تیم ملی فوتبال درخواست کمک کند و در این خصوص از مسوولان دستگاه هایی اجرایی می خواهیم تا آنجا که امکان دارد به این تیم کمک کنند.
وی درباره فساد در فوتبال نیز گفت: فساد درهمه جا است، اما معتقدم با این حجم فعالیت فساد در این ورزش زیاد نیست و فراگیر هم نشده است. با این همه اگر لازم باشد مجلس به این مساله ورود کند، ورود خواهیم کرد. اما این موضوع هنوز برای ما اثبات نشده پس دخالتی هم نمی کنیم.
ورزشی.(3)**9118 **9144**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن