تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد استاندار لرستان بر توسعه و تقويت روحيه نشاط و خودباوري جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۴ب.ظ)
تاکيد استاندار لرستان بر توسعه و تقويت روحيه نشاط و خودباوري جوانان استاندار لرستان فعاليت مجمع مشورتي جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در لرستان و برگزاري همايش جوانان مساجد و محلات استان را کاري بزرگ، ارزشمند و حرکتي قابل تقدير دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس هوشنگ بازوند در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با برگزاري همايش ˈجوانان مساجد و محلات لرستانˈ اظهار داشت: برگزاري اين همايش کار خيلي خوب و با ارزشي است که بايد از متوليان آن تقدير شود.
وي با اشاره به نقش اين همايش در ايجاد روحيه نشاط و اميد در بين جوانان لرستاني اظهار داشت: دولت دکتر روحاني خوشبختانه از وقتي شروع به کار کرده يک فضاي اميد و اميدواري در کشور شکل گرفته است که به تبع اين فضا در کشور، بايد فضاي اميدواري در استانها نيز گسترش يابد.
بازوند با بيان اينکه يکي از سياستهاي دولت جديد ايجاد فضاي اميد و اميدواري در کشور است عنوان کرد: اميد محور توسعه است و بدون ايجاد فضاي اميد در جامعه نمي توان انتظار توسعه را در بخش هاي مختلف کشور داشت.
وي با اشاره به نقش جوانان در سرعت بخشيدن به روند توسعه استان بيان داشت: ايجاد فضاي اميد و نشاط در نسل جوان حرکت قطار توسعه را شتابان تر خواهد کرد.
استاندار لرستان با بيان اينکه ايجاد فضاي اميد از سوي ديگر مي تواند شرايطي را مهيا کند که سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف در استان صورت گيرد گفت: به تبع سرمايه گذاري مي توان زمينه توليد ثروت و همچنين ايجاد اشتغال براي جوانان را فراهم آورد.
بازوند با تاکيد بر اينکه مهم ترين دغدغه و نگراني امروز جوانان استان لرستان موضوع اشتغال است عنوان کرد: جوان بايد به آينده اميد داشته باشند و اميدوار بودن به آينده براي جوانان يک دغدغه است.
وي برگزاري اين گونه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي را موجب بها دادن به جوانان و در نتيجه تقويت روحيه اعتماد به نفس و خودباوري آنها دانست و بيان داشت: همچنين با برگزاري اين همايش و پاسخ گويي به ابهامات جوانان ضمن ايجاد فضاي اميد و نشاط در ميان نسل جوان استان، برخي دغدغه ها و نگرانيها در اين بخش کمرنگ مي شود.
استاندار لرستان با تاکيد بر اينکه برگزاري اين همايش نيز مي تواند بخشي از دل مشغولي هاي جوانان را در زمينه بيکاري، عدم سرمايه گذاري و توليد ثروت کاهش دهد افزود: همچنين برگزاري اين همايش مي تواند اميد را به نسل جوان برگرداند و زمينه تحقق شعارها و برنامه هاي دولت را فراهم آورد.
بازوند در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وجود برخي شبهات و سوالات در ذهن جوانان بيان داشت: جوانان امروز با گذشته فرق مي کنند چرا که توسعه تکنولوژي و فناوري هاي جديد و همچنين تسهيل دسترسي به فضاي مجازي موجب ايجاد ابهامات و سوالات زيادي در اذهان آنها شده است.
استاندار لرستان با بيان اينکه برگزاري اين همايش زمينه تقويت روحيه پرسشگري را بين جوانان فراهم مي کند ادامه داد: با توجه به گسترش استفاده از ابزاري مانند اينترنت و ديگر تکنولوژي هاي نوين سوالات زيادي در زمينه هاي مختلف در ذهن جوانان به وجود مي آيد که آنها نيز توقع دارند که اين سوالات از سوي متوليان در گروههاي تخصصي مختلف پاسخ داده شود.
وي با بيان اينکه رشد فناوري اطلاعات موجب ايجاد سوالات فراوان در زمينه هاي مختلف فرهنگي، مذهبي، زير بنايي، اقتصادي، اجتماعي و ... در ميان جوانان شده است تصريح کرد: در اين راستا همه مسئولان بايد پاسخگوي اين سوالات باشند چرا که طرح اين سوالات حق قانوني جوانان است.
بازوند با تاکيد بر اينکه متوليان و مسئولان بايد جواب هاي قانع کننده و منطقي به سوالات جوانان بدهند، افزود: پاسخ دادن به تنهايي کفايت نمي کند و بايد پاسخگويي به سوالات و شبهات جوانان ˈقانع کنندهˈ باشد.
بازوند همچنين با اشاره به فعاليت هاي مجمع مشورتي جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در استان لرستان عنوان کرد: فعاليتهاي صورت گرفته طي چند سال اخير از سوي اين مجمع جاي تقدير و تشکر دارد چرا که اين فعاليتها علاوه بر تاثير در فضاي فرهنگي استان، موجب ايجاد روحيه اميد، خودباوري و تعامل و همدلي بين جوانان شده است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر ما در استان لرستان آسيب پذيري از ناحيه نرخ بالاي بيکاري داريم، بيان داشت: اين معضل ناشي از فرصت سوزي هاي گذشتگان بوده که براي ما به جاي مانده است.
استاندار لرستان با تاکيد بر اينکه هر آنچه فعاليت و برنامه ريزي در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي براي جوانان در استان لرستان صورت گيرد ارزشمند و قابل تقدير است، عنوان کرد: فعاليت هاي مجمع مشورتي جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در لرستان را به نوعي مي توان مرهمي بر زخم مشکلات متعدد جوانان لرستاني دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن