تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرویان: برای سطح فکر بسیار پایین برخی از نمایندگان مجلس تاسف می خورم/ MPT گفتن آبرو ریزی دارد یا انگلسی سخن گفتن ظریف؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
غرویان: برای سطح فکر بسیار پایین برخی از نمایندگان مجلس تاسف می خورم/ MPT گفتن آبرو ریزی دارد یا انگلسی سخن گفتن ظریف؟

غرویان: برای سطح فکر بسیار پایین برخی از نمایندگان مجلس تاسف می خورم/ MPT گفتن آبرو ریزی دارد یا انگلسی سخن گفتن ظریف؟
پوسترهایی در روز 22 بهمن دیدم که بر روی آن طناب دار کشیده شده بود. من کاری به اشخاص ندارم اما این کار توهین به لباس روحانیت و امامت و نیز قداست زدایی است.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان استاد برجسته حوزه در گفتگو با تیک ضمن انتقاد از مخالفان طرح آشتی ملی روحانی گفت: برخی مانند بعضی از اعضای افراطی جبهه پایداری روحیه جنگ و درگیری دارند و ژن هایشان، ژن نزاع، خشونت، تنازع و درگیری است.

وی در بخش دیگری بیان داشت: پوسترهایی نیز در روز 22 بهمن دیدم که بر روی آن طناب دار کشیده شده بود.  من کاری به اشخاص ندارم اما این کار توهین به لباس روحانیت و امامت و نیز قداست زدایی است.


اهم اظهارات این استاد برجسته حوزه علمیه قم در مصاحبه با «تیک»، در پی می آید:

{در مورد مخالفت ها با آشتی ملی مطرح شده توسط روحانی} آشتی ملی مفهومی است که هم بار دینی و هم بار سیاسی دارد. قرآن می فرماید در کار خیر تعاون داشته باشد و در کار گناه و دشمنی همکاری نکنید. آشتی ملی مصداق همین آیه است، یعنی در امور خیر سیاسی و انچه به صلاح جامعه است، تعاون وجود داشته باشد.

به طور کلی برخی مانند بعضی از اعضای افراطی جبهه پایداری روحیه جنگ و درگیری دارند و ژن هایشان، ژن نزاع، خشونت، تنازع و درگیری است. برخی انسان ها روحیه صلح و آشتی و رفاقت دارند از جمله دکتر روحانی. طبع ایشان، طبعی صلح امیز  ومطابق با انچه در اخلاق اسلامی آمده می باشد.

رئیس جمهور برای صلح تلاش می کند اما در مقابل افراطیون برای جنگ کوشش می کنند. درست است که اختلاف نظر در کشور وجود دارد اما ما باید اختلافات را کمرنگ تر و اشتراکات را پررنگ تر کنیم اما در این میان، برخی از افراطیون چه در مجلس و چه در احزاب و گروه ها مثل جبهه پایداری دائما بر طبل جنگ می کوبند. در واقع علت مخالفت آنان مصداق این شعر است: نیش عقرب نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است.

بنده پوسترهایی در روز 22 بهمن دیدم که بر روی آن طناب دار کشیده شده بود.  من کاری به اشخاص ندارم اما این اقدام، توهین به لباس روحانیت و امامت و قداست زدایی است. اینگونه اقدامات نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه در جامعه اثر منفی می گذارد . این نوع تصویر کشیدن ها در نظر جوانان توهین به عالم دینی محسوب می شود و بنابراین غیراخلاقی و نادرست است.

{انتقاد برخی از نمایندگان از ظریف بابت انگلیسی سخن گفتن} این دسته از انتقادات نشان می دهد که بهانه های این افراد براساس اغراض گروهی و جناحی است. قرآن نیز می گوید ما پیامبران را با زبان خودشان فرستادیم. زبان انگلیسی زبان بین المللی است و در موسسات قم نیز به طلبه ها برای سفرهای تبلیغی به خارج از کشور و تحصیل آموزش داده می شود. در حقیقت، طرح این انتقادات سطح کودکانه و خیلی نازلی داشته و ارزش اعتنا و توجه ندارد.

این افتخاری است که آقای ظریف به زبان بین المللی مسلط هستند و از طریق آن راحت تر مطالب خود را به طرف مقابل می فهمانند. واقعا برای سطح فکر بسیار پایین برخی از نمایندگان مجلس تاسف می خورم که اینگونه مسائل را را مطرح می کنند. البته فکر می کنم از نظر وجهه بین المللی خیلی ها در دنیا به خاطر این سخنان بخندند. این افراد همان هایی هستند که  فرق MPT و NPT را نمی‌دانند، حالا این آبروریزی اش بیشتر است یا سخن گفتن به زبان انگلیسی، در واقع تسلط آقای وزیر به زبان انگلیسی باعث افتخار است.

آقای محمد جواد لاریجایی نیز در یک شبکه ی امریکایی به انگلیسی گفتگو می کردند و حتی در تمجید از ایشان در روزنامه اطلاعات یادداشتی نوشته شده بود. این ها جز افتخارات است، واقعا نمی دانم، چرا برخی اینقدر کج سلیقه و منفی نگر هستند.

{در خصوص کم سواد خطاب کردن منتقدان توسط روحانی} با سوادی و کم سوادی مفهومی نسبی دارد. آقای رئیس جمهور گفتند توقعشان این است که انسان هایی که در مسائل سیاسی تخصص دارند، به صحنه بیایند.  ایشان می گفتند افراد باسوداتر هم وارد عرصه شوند و سکوت نکنند . حالا برخی، همین را هم بهانه کرده اند. بالاخره کسی که دنبال بهانه باشد از هر مسئله ای برای انتقادهای بی پایه استفاده می کند.




1392/11/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن