تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816196425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شباهت عملکرد یک شهردار و محتویات داخل لیوان/ شهردارانی که جاده صاف کن بودند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان حواشی معارفه شهردار خرم آباد/
شباهت عملکرد یک شهردار و محتویات داخل لیوان/ شهردارانی که "جاده صاف کن" بودند
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مراسم معارفه نخستین شهردار انتخابی دوره جدید شورای اسلامی شهر خرم آباد با حاشیه هایی همراه بود، حاشیه هایی از قهر کردن برخی از اعضای شورای شهر به دلیل نبودن جا تا شباهت عملکرد یک شهردار و محتویات یک لیوان آب.



به گزارش خبرنگار مهر، ترک محل برگزاری مراسم معارفه شهردار خرم آباد از سوی اعضای شورای شهر یکی از حاشیه های این مراسم بود به طوریکه اکثر اعضای شورای شهر خرم آباد به دلیل آنچه نبودن جا برای نشستن عنوان شد محل سالن همایشهای استانداری لرستان را ترک کردند. سرپا ایستادن برخی از حاضران و همچنین خبرنگاران موجب گلایه هایی در زمینه انتخاب سالن استانداری برای برگزاری این همایش شد که البته استاندار لرستان به این موارد پاسخ داد.

هوشنگ بازوند گفت: تقاضا این بود که معارفه در این سالن انجام شود که علت آن این بود که استانداری و شهرداری عضو یک خانواده هستند و از دیرباز هم همین گونه بوده است، هر چند که قانون برخی از اختیارات دولت را به شهرداری واگذار کرده ولی این دو مجموعه از هم جدا نیستند. وی با اشاره تلویحی به ترک سالن از سوی برخی از اعضای شورای شهر به دلیل نبود جا، ادامه داد: تعدادی در مراسم امروز جا گیرشان نیامد که باید این موضوع مدیریت می شد تا این مشکلات به وجود نیاید. سخنرانی سرپرست قبلی شهرداری خرم آباد نیز در این مراسم دارای نکات جالبی بود تا یحیی عیدی بیرانوند صحبتهای خود را اینگونه شروع کند: با اقداماتی که طی چند وقت گذشته انجام دادیم نگذاشتیم احساس شود که شهرداری به سمت "فشل" شدن پیش رفته است.

وی با بیان اینکه من و شهردار قبلی خرم آباد در حقیقت "جاده صاف" کن بودیم و مسیر را برای توسعه و پیشرفت شهر برای شهردار جدید آماده کردیم ادامه داد: در این راستا با توجه به عملکرد مطلوب استاندار لرستان برای توسعه و عمران استان وظیفه شهردار جدید مضاعف شده و بی انصافی است که شهرداری کوتاهی کند. سرپرست سابق شهرداری خرم آباد ادامه داد: اگر کسی به این اتحاد و هماهنگی که برای توسعه استان ایجاد شده لطمه ای وارد کند مدیون استان و شهر خرم آباد خواهد بود. شهردار قبلی خرم آباد نیز در این مراسم با بیان اینکه من 20 ماه به لطف خدا و اعضای شورای شهر سوم توفیق خدمتگذاری به مردم شهر خرم آباد را داشتم گفت: اعتقاد دارم که عملکرد شهردار مانند محتویات داخل یک لیوان است و زود خود را نشان می دهد. هرمز نصیری ادامه داد: زلال و کدر بودن آن را مردم می بینند و خودشان در مورد عملکرد شهردار قضاوت می کنند.

وی با بیان اینکه  ابتدا شرط رضایت خداوند و بعد رضایت مردم برای من ملاک بوده و اگر کمک های خداوند نبود به طور حتم توفیقی هم در شهرداری خرم آباد حاصل نمی شد گفت: همچنین از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد که به واقع حامی ویژه شهرداری خرم آباد بودند تشکر می کنم. شهردار سابق خرم آباد در پایان سخنان خود از کارکنان شهرداری حلالیت طلبید و گفت: اگر گاهی اوقات تندی با آنها داشتم به خاطر مسائل کاری بوده است. هرمز نصیری پس از ارائه سخنرانی خود، سالن برگزاری مراسم معارفه را ترک کرد تا هنگام تجلیل از خدمات وی در سالن حضور نداشته باشد. در این راستا پس از اعلام نام وی در پایان مراسم مسئول روابط عمومی شهرداری خرم آباد به نیابت از هرمز نصیری هدیه وی را دریافت کرد. محمد حسین پور یکی از اعضای شورای شهر خرم آباد نیز در این مراسم با عذر خواهی از مردم به دلیل انتخاب دیرهنگام شهردار خرم آباد از سوی اعضای شورای شهر گفت: با این وجود خوشحالم که در کار شهرداری خرم آباد خللی پیش نیامد و روند رو به توسعه را در شهرداری شاهد بودیم. یکی دیگر از حاشیه های این مراسم پخش کلیپی از عملکرد شهردار سابق خرم آباد و همچنین سرپرست قبلی شهرداری خرم آباد بود که در پایان آن مجری برنامه با اشاره به تصاویر "لودری" که در کلیپ مدام مشغول تخریب و خاکبرداری بود، به شوخی گفت که ما آنچه که در این کلیپ دیدم همه تخریب بود که با این تفاسیر حتما توسعه و آبادانی به دست شهردار جدید اتفاق خواهد افتاد.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن