تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802471452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف حساس شهرداری تبریز در خانه میزان خراسان/ راند اول صعود به نیمه نهایی در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی دور رفت پلی آف مسابقات والیبال سوپرلیگ کشور/
مصاف حساس شهرداری تبریز در خانه میزان خراسان/ راند اول صعود به نیمه نهایی در مشهد
تبریز - خبرگزاری مهر: تیم شهرداری تبریز یک هفته پس از شکست برابر میزان خراسان در مرحله مقدماتی، این بار در یکی از چهار بازی حساس دور رفت مرحله پلی آف رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه به دیدار این تیم مشهدی می رود.



به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله پلی آف رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور (جام ولایت) امروز چهارشنبه با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که طی آن در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در شهر مقدس مشهد برابر تیم میزان خراسان صف آرایی می کند.
 
تیم های اول تا هشتم جدول دور مقدماتی لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بعد از دو برد از سه بازی، چهار تیم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شوند.
 
رویارویی دو تیم یک هفته پس از مصاف در مشهد
 
اما تیم شهرداری تبریز که علیرغم کسب نتایج نه چندان جالب در هفته های رو به پایان مرحله مقدماتی، در نهایت به عنوان تیم ششم جدول به مرحله پلی آف راه یافت، امروز در اولین بازی این مرحله و در دور رفت به مصاف تیم میزان خواهد رفت.
 
این تیم در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی، یک هفته قبل در مشهد برابر تیم میزان خراسان بازی کرد و سه بر یک شکست خورد تا با توجه به شرایط قرارگیری تیم ها در جدول، حریف این تیم مشهدی در مرحله پلی آف شود.
 
در دیدار هفته گذشته دو تیم، شهرداری تبریز فقط توانست ست سوم را به سود خود تمام کند و در ست های اول، دوم و چهارم این تیم میزان بود که موفق شد به پیروزی رسیده و در نهایت صاحب هر سه امتیاز این دیدار خانگی اش شود.
 
تیم شهرداری تبریز با این شکست 31 امتیازی باقی ماند تا از رتبه ششم جدول تکان نخورد. با ایستادن در خانه ششم، شاگردان حسین معدنی یکی از تیم های حاضر در مرحله پلی آف لقب گرفتند تا در این مرحله حریف تیم میزان مشهد شوند. تیم میزان مشهد نیز با هدایت فنی جبار قوچان نژاد با برتری سه بر یک برابر شهرداری تبریز 43 امتیازی شد تا با کسب رتبه سوم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال را به پایان برساند.
 



 
نگاهی به نتایج شهرداری در مرحله مقدماتی
 
تیم شهرداری مرحله مقدماتی را با 10 پیروزی و 12 شکست در 22 بازی خود سپری کرد و با جمع آوری 31 امتیاز در جایگاه ششم و در نیمه بالایی جدول قرار گرفت. این تیم با هدایت حسین معدنی در سه دیدار خود با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و پنج بار نیز با برتری سه بر یک زمین مسابقه را ترک کرد تا در مجموع هشت بازی را با کسب سه امتیاز کامل به پایان برساند. این تیم همچنین در دو دیدار هم با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا از برد خود صاحب دو امتیاز شده و به حریف بازنده خود نیز یک امتیاز بدهد.
 
شاگردان معدنی همچنین چهار شکست سه بر صفر و پنج شکست سه بر یک را در طول بازی های خود در این فصل متحمل شدند تا در 9 دیدار از 22 بازی، دست خالی و بدون امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند. این تیم در سه بازی خود نیز برابر حریفان سه بر دو شکست خورد تا باخت هایش با این نتیجه همراه با کسب یک امتیاز از تیم برنده باشد.
 
تیم شهرداری در طول 22 بازی خود حضور در 86 ست را تجربه کرد که در این میان در 41 ست پیروز و در 45 ست شکست خورد تا معدل ست (ست برده بر باخته) این تیم 91/0 باشد. سرخپوشان والیبال تبریز در لیگ برتر در پوئن شماری نیز در مجموع 1958 پوئن به دست آوردند و 1967 پوئن نیز به حریفان خود دادند تا معدل پوئن 99/0 را در پایان مرحله مقدماتی به ثبت برسانند.
 
صعود به نیمه نهایی با دو پیروزی
 
مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان در سال 92 چهارشنبه گذشته با انجام دیدار های هفته بیست و دوم به پایان رسید و تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود کردند و تیم های نهم تا دوازدهم در جایگاه خود ابقا شدند.
 
با نتایج به دست آمده از دور مقدماتی صعود تیم های باریج اسانس، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز، نوین کشاورز و شهرداری ارومیه به ترتیب با کسب رتبه های اول تا هشتم جدول لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف قطعی شد.
 



 
تیم های آلومینیوم المهدی، بازرگانی جواهری، شهرداری زاهدان و سایپا نیز رتبه های نهم تا دوازدهم این رقابت ها را به دست آوردند که دو تیم سایپا و شهرداری زاهدان به دسته یک سقوط کردند.
 
مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از امروز چهارشنبه 30 بهمن آغاز می شود که هشت تیم برتر رقابت ها با یکدیگر بازی می کنند. در این روز تیم شهرداری بار دیگر در سالن مهران مشهد میهمان تیم میزان خواهد بود تا در عرض یک هفته دو بار در مشهد به دیدار تیم میزان برود. تیم هایی که از سه بازی دو پیروزی کسب کنند، در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها حضور خواهند داشت.
 
دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفتم اسفندماه پیگیری خواهد شد.
 
---------------------------------------------------------
گزارش از: محمود نصیرپور



۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن