تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرايي شدن طرح الکترونيکي بازيافت در شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۱۷ب.ظ)
اجرايي شدن طرح الکترونيکي بازيافت در شمال تهران شهروندان منطقه 3 تهران مي توانند به صورت الکترونيکي پسماندهاي خشک منازل خود را تحويل دهند و در قرعه کشي هفتگي اداره بازيافت شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم نجاري رئيس اداره بازيافت با بيان مطلب فوق گفت: در جهت تهيه بانک اطلاعاتي جامع ، افزايش ميزان مشارکت و سهولت خدمات رساني به شهروندان و بهره مندي از نظرات و انتقادات آنان درراستاي تفکيک مواد از مبدا، سايت اداره بازيافت شهرداري منطقه 3 به آدرس www.ebazyaftm3.com راه اندازي شده است و شهروندان مي توانند با وارد شدن به اين سايت درخواست خود را مبني برجمع آوري پسماند خشک و همچنين سئوالات و انتقادات خود را وارد سايت کنند.
نجاري در ادامه خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست از سوي شهروندان ،خودروهاي ويژه بازيافت به در منازل آنان مراجعه و در قبال جمع آوري پسماند خشک به آنها کيسه هاي آبي رنگ و يا در صورت نياز مخازن ويژه را اهدا مي کنند ضمن اينکه اين شهروندان در قرعه کشي هفتگي انتخاب شهروندان نمونه شرکت داده مي شوند.
وي تصريح کرد: تفکر بازيافت زباله به منظور جلوگيري از هدر رفتن منابع طبيعي، کاهش مصرف انرژي و تقليل ميزان زباله براي کاهش هزينه‌هاي دفع و تغيير الگوي مصرف به وجود آمد.
نجاري افزود: با توجه به اين که پسماندهاي خشک مواد فاسد شدني نيستند، بهترين روش جمع‌آوري آن، از درب منازل، اداره‌ها و مدارس قبل از مخلوط شدن با بقيه پسماندها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن