تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 670 اثر ملي و سه اثر جهاني را فرصت ارزشمندي براي گردشگري کرمان دانست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۷ب.ظ)
استاندار کرمان؛ ثبت 670 اثر ملي و سه اثر جهاني را فرصت ارزشمندي براي گردشگري کرمان دانست رزم حسيني گفت: درآمد صنعت گردشگري بيش از هزينه هاي آن است. و يکي از آفت هاي بزرگ حوزه ميراث فرهنگي، دولتي بودن آن است و اميدواريم فعاليت بخش خصوصي در اين صنعت روز به روز افزايش يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، رزم حسيني استاندار کرمان گفت: درآمدهاي صنعت گردشگري ما بيش از هزينه هاي اين بخش است و امروز با توسعه صنعت گردشگري مي توانيم درآمد سرشاري را با هزينه هاي ناچيز داشته باشيم.
عليرضا رزم حسيني در آيين جشن راهنمايان گردشگري به مناسبت روز جهاني راهنمايان گردشگري، افزود: يکي از آفت هاي بزرگ حوزه ميراث فرهنگي، دولتي بودن آن است و اميدواريم فعاليت بخش خصوصي در اين صنعت روز به روز افزايش يابد.
وي گفت: امروز ظرفيت هاي بسيار بالاي ميراث فرهنگي و گردشگري بر کسي پوشيده نيست و در توليد ناخالص ملي بسيار اثرگذار است که متاسفانه سهم ما بسيار کم است.
وي اظهار کرد: امروز بايد تقاضاها را تحريک کنيم تا حضور فعال گردشگران در کشور افزايش يابد زيرا با توسعه صنعت گردشگري، توسعه اشتغال نيز صورت مي گيرد.
استاندار کرمان خطاب به رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور گفت: شما که امروز ميزبان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شده ايد، مسووليت بسيار سنگيني داريد و اميدواريم با توانمندي شما، اين صنعت بزرگ و پردرآمد مسير شکوفايي و آباداني خود را طي کند.
وي تصريح کرد: اکنون که فضاي کشور مناسب و دولت تدبير و اميد آماده است تا فصل جديدي را در فضاي بين المللي ايجاد کند، مسووليت سازمان ميراث فرهنگي سنگين تر خواهد بود.
رزم حسيني گفت: راهنمايان صبور، مطلع، آگاه و خوش برخورد مي تواند سهم گردشگري ايران را افزايش دهند و سهم بسزايي در توسعه صنعت گردشگري دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن